Üyelik İşlemleri
 Tüm Bölümler
 Genel & Geyik
 Teşekkür...!
Sayfalar:
       1  |  2      Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
Yazan  
wRonG
Katilimci Üye


Turkey
730 Cevap

  


Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba. çok zaman önceydi teeeeee 2004 yılı sonlarıydı bir mp3 ararkene bulmuştum forumu, karpuz kardeşim karşıladı ırmak abla selamladı derken buralardan ayrılmaz oldum. bir çok dostluklar arkadaşlıklar edindim. (lütfen isyan kısımlarını aklınızdan çıkarın olmaması gereken şeylerdi herkezden özür) sonrasında 2 mayıs 2005 çikolata85 ile tanışmama vesile oldu hayatımın dönüm noktası. 15 yıllık birlikteliğin beraberliğin başlangıcıydı. şimdilerde evli mutlu çocuklu biri olarak (sosyal platformlardan nefret etmeme rağmen) buranın kıymetini bilen geçmişten edilmeye başlanan sohbetlerde adını zikrettiğim ender adreslerden biridir vazgectimsenden kıymetini bilin. gelelim asıl konumuza konu başlangıcı teşekkür idi evet burayı kuran Can emeği geçen tüm forum ahalisi hepinize tekrar tekrar teşekkür ederim. ufaktan birde emanet bırakayım mucizeye inanmayanlar benim çekirdek ailemle tanışın. büyüklerin ellerinden küçüklerin gözlerinden öper saygıyla selamlarım dostlar.



01.10.2019 17:59
Playing : Güncel Gürsel Artıktay - uzak yol




02.05.05/19.04.07/27.06.08/06.01.10/24.03.13/25.10.14
VazgectimSenden
Ne Büyük Mutluluksun Sen


Turkey
32524 Cevap

Hey maşallah :) Allah mutluluğunuzu daim etsin. Ben kadere çok inanırım. Bu kaderin gerçekleşmesine de bir şeyler illaki vesile oluyor.


Bu site bir çok kişiyi evlendirdi, bir çok kişiyi de tanıştırdı bu da bir gerçek.


Benimde bir çok kişi gibi güzel dostluklarım oldu. Hatta canım ne zaman sıkılsa anı defteri gibi forum konularını açıp tek tek okuyorum, bazen de duygulanıyorum.


Bu sitenin bana kattıklarını anlatsam kelimeler cümleler yetmez :)


Ama desen ki bir tane şey söyle... Çok ama çok güzel anılara sahip olmamı sağladı... Bunca yıl çok iyi bildiğim şey gerçek gülümseme, gerçek mutluluk para ile satın alınamıyor.


Arı abi
Kendi halinde Admin


Bermuda
12154 Cevap

Anladığım kadarı ile resimdekiler sizsiniz. Çok tatlı ve güzel bir aile. Allah birliğinizi, dirliğinizi bozmasın.


Sizleri çok iyi hatırlıyorum. Tekrar burada görmekten mutlu oldum. Bilirsiniz eskiden kişisel resim, adres vs. paylaşmak yasaktı. Ama şimdi sizi görünce aklıma direk şu geldi; İmkan olsa da tüm eski üyeler şöyle bir selam verip şimdiye ait sağlıklı mutlu resimlerini paylaşsa.


SeLmA
Gönüllerimizin şampiyonu!!!


Turkey
14994 Cevap

Maşallah size,bizdende çok selamlar:)


Duygularını öyle güzel ifade etmişsinki,ne mutlu size...


sevgi yumağı olma konusunda biraz problemlerim var,ben buraya en temizinden bir gülücük bırakayım gerisini siz tamamlayın ......



XainaX
Artık SMMM


Papua New Guinea
2441 Cevap

vay recebim vayyyy seni buralarda görmek ne güzel :) Allah mutlu tablonuzu bir ömür daim etsin agacım


pc0576
.


British Indian Ocean Territories
23413 Cevap

Wuuu yeşillikler içinde süper bir aile pozu olmuş bunu nasıl görmedim ben,
ama öyle 2004 2004 15 yıl deyipte yaşlarımızı ortaya çıkartmasaydın eyiydi :))


SimaLSimaL
Bayan Gülücük


Turkey
12463 Cevap

mutluluğunuz daim olsun inşallah


SuGaRBoy1905
Başka Bişey


Turkey
3412 Cevap

Maşallah Çok Güzel bir Aile Fotoğrafı.
Arı abi bende resim paylaşmanın yasak olduğunu hatırlıyorum :)


Arı abi
Kendi halinde Admin


Bermuda
12154 Cevap

alıntı:


Arı abi bende resim paylaşmanın yasak olduğunu hatırlıyorum :)


Evet eskiden yasaktı. Site sahibi kel, şişko ve kel olunca güzel resimleri görmeye tahammül edemiyordu. Artık yaşlandıkça bazı şeyleri kabullendi ister istemez


VazgectimSenden
Ne Büyük Mutluluksun Sen


Turkey
32524 Cevap

alıntı:

alıntı:


Arı abi bende resim paylaşmanın yasak olduğunu hatırlıyorum :)


Evet eskiden yasaktı. Site sahibi kel, şişko ve kel olunca güzel resimleri görmeye tahammül edemiyordu. Artık yaşlandıkça bazı şeyleri kabullendi ister istemez


Eskiden sosyal medya mı vardı boy boy resimler uçuşuyor artık. Çağa ayak uyduruk diyelim. O günkü kuralları Bülent abi koymuştu iyi ki de koymuş. En azından ilişkilerin cılkı çıkmıyordu şimdiki gibi.


MüGe
Çapulcu !


Turkey
7184 Cevap

Vaaayyy Recep. Harika bir tablo bu. Büyük aile olmuşsunuz. Allah bozmasın. Çiko’ya selamımı ilet lütfen. :)


AsK_AdamI
Deneyimli Üye


Burkina Faso (Upper Volta)
4885 Cevap

Evlatlarinizla bir ömür mutlu olursunuz umarım.


VazgectimSenden
Ne Büyük Mutluluksun Sen


Turkey
32524 Cevap

Allah herkesi evladına bağışlasın hepsi birer melek :)


SeCciL
Ne Büyük Aşksın Sen


Greece
28741 Cevap

Hadi herkes resmini paylaşsın :Pp şaka bi yana çok güzel görünüyorsunuz


SuGaRBoy1905
Başka Bişey


Turkey
3412 Cevap

alıntı:

Hadi herkes resmini paylaşsın :Pp


Mantıklı


VazgectimSenden
Ne Büyük Mutluluksun Sen


Turkey
32524 Cevap

alıntı:

alıntı:

Hadi herkes resmini paylaşsın :Pp


Mantıklı


Akşam atayım bende bari güzel fikir :)


Bu Konu ile ilgili 2 Sayfa:
       1  |  2      Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
 
 
 


Bölüm atla:

Reklam Verin / Hak ihlali Bildirimi  | Gizlilik Politikası

Sayfa Başına Git