Üyelik İşlemleri
 Tüm Bölümler
 Haklı Mıyım? Haksız Mıyım?
 Sözüm ona performans ödevi
Sayfalar:
       1  |  2      Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
Yazan  
_bitanesi_
Umutsuz vaka .


Turkey
1046 Cevap

  


Merhabalar,


Belki bilenleriniz vardır.
İlkokuldakı öğrencilere eve ödev veriyorlar . Eskiden elişi derdik biz yeni nesil Performans Ödevi diyor ama ne ödev..
Akıllara zarar ..


Ufacık cocukların kendisinin yapmayacagını bile bile verilen bu ödevleri anlayamıyorum .


Herkes ailesinden yardım alarak yapıyor.


Amac cocukların kisisel gelisimine destek olmak düşünce güzelde işlevde pek öyle olmuyor.


Öğretmenlerimiz kızmasın ama ben bunu dogru bulmuyorum




Ş''er sandıgım çok seyde,var ettiğin H''ayra hayranım Allah''ım...
SeCciL
Ne Büyük Aşksın Sen


Greece
28741 Cevap

yapılması gereken zaten okulda tüm çocukların aynı anda yapması ki; ben öyle yaptırıyorum


hem kendileri yapmış oluyorlar ebeveynler değil, hem eğlenmiş oluyorlar hem de ben 1 ders saati içinde bu angaryadan kurtulup not vermiş oluyorum :))


Arı abi
Kendi halinde Admin


Bermuda
12156 Cevap

alıntı:



Öğretmenlerimiz kızmasın ama ben bunu dogru bulmuyorum



Ben de doğru bulmuyorum. Yahu kendi işim bana yetiyor bir de çocukların performans ödevleri ile uğraşıyorum


SeCciL
Ne Büyük Aşksın Sen


Greece
28741 Cevap

Yapmayın karışmayın ödevlere madem cocuğunuz kendi yapsın alala


Connecting
avrecrin


Turkey
6176 Cevap

alıntı:

Yapmayın karışmayın ödevlere madem cocuğunuz kendi yapsın alaka


kazık gibi ödevleri o çocuklar nası yapsın örtmenimmm


SeCciL
Ne Büyük Aşksın Sen


Greece
28741 Cevap

O örtmenlere sormak lazım


pc0576
.


British Indian Ocean Territories
23413 Cevap

alıntı:

alıntı:

Yapmayın karışmayın ödevlere madem cocuğunuz kendi yapsın alaka


kazık gibi ödevleri o çocuklar nası yapsın örtmenimmm


Seccilll
iki sene önce Bizim ufaklığın performans ödevlerini 3 koldan ben eşim ve erdi yaptığımız halde zor bitirdiğimiz çok oldu bizim hocalar piskopat ama velilerde az deil maket bogaz köprüsünde truva atına kadar profosyonel çalışmalar yüzünden 80 civarında not alıyorduk biz hep :d


Konu ile ilgili deryadan bile yardım istemiştim bu normal mi diye :)



SuGaRBoy1905
Başka Bişey


Turkey
3412 Cevap

alıntı:

Merhabalar,



Ufacık cocukların kendisinin yapmayacagını bile bile verilen bu ödevleri anlayamıyorum .





5 yaşındaki eğitime başlayan BEBEK herşeyi yapar


Mavi Tuna
Bir Ömürlük Misafir


Korea
12173 Cevap

Apartmanda ki bebelerin ödevlerini yapmaktan gına gelmişti bir ara. Kendim bu kadar ödev yapmamıştım ya hu.


Performans ödevi dediğin şey Google-Arama-Kopyala-Yapıştır-Yazdır Çoğu ödev bundan ileri gitmiyor.


_bitanesi_
Umutsuz vaka .


Turkey
1046 Cevap

alıntı:

Apartmanda ki bebelerin ödevlerini yapmaktan gına gelmişti bir ara. Kendim bu kadar ödev yapmamıştım ya hu.


Performans ödevi dediğin şey Google-Arama-Kopyala-Yapıştır-Yazdır Çoğu ödev bundan ileri gitmiyor.


valla sen sanslıymıssın ..


ben tum aile oturup yenı fıkırler uretmeye calıstıgımızı bılıyorum.
plastık bardaklardan suslu bı ısık yapmıstık son olarak ama ne ugrasmıstık.(google dan calmıstık gercı ama sonuc olarak el emeği )


cocukların hayal gucu gelıssın dıye verılen odevlerden bız stres oluytoruz yahu..


Gördüğüm tüm öğretmenlerede böyle diyorum .

Yeter Allah için . boyama filan verin :)


october2977
...


Canada
6823 Cevap

alıntı:

Performans ödevi dediğin şey Google-Arama-Kopyala-Yapıştır-Yazdır Çoğu ödev bundan ileri gitmiyor.


bazi akilli ogretmenler onun kopyala yapistir oldugunu bulunca cocugu kocaman 0'la eve gonderiyo kendimden biliyorum cok utanmistim hadi onlar cocuktur yaparda sen neden yaptin usengec kadin tuhh senin gibi veliye diye arkamdan neler demistir kimbilir


XainaX
Artık SMMM


Papua New Guinea
2441 Cevap

alıntı:

alıntı:

Performans ödevi dediğin şey Google-Arama-Kopyala-Yapıştır-Yazdır Çoğu ödev bundan ileri gitmiyor.


bazi akilli ogretmenler onun kopyala yapistir oldugunu bulunca cocugu kocaman 0'la eve gonderiyo kendimden biliyorum cok utanmistim hadi onlar cocuktur yaparda sen neden yaptin usengec kadin tuhh senin gibi veliye diye arkamdan neler demistir kimbilir



nfk57
B sırrı


Turkey
204 Cevap

aileyi çocukla ilgisini artırmak için veriliyor olabilir. Malum tv den bilgisayardan pek vakit bulamıyoruz buna :)


Kül Kedisi
Uzaklarda/Ötelerde


Yemen
24471 Cevap

Performans ödevi okulda olmasının yanı sıra, eve ödev olarak da verilebilir.


Sonuçta öğretmen olarak müfredat ne ise, onu uyguluyoruz. Verdiğimiz her ödevin soorumlusu müfredatı hazırlayanlardır.


46 Kişilik sınıfta, 40 dakika içinde 6 yaşındaki çocuklarla kes, yapıştır etkinlikleri ne kadar verimli öğretilebilir.


Ya fen ve tekmolojinin en basit etkinlikleri bile çocuklar el sürmeden nasıl yaptırılır.


Biz müfredatın takipçisiy


Uğraşmalı veli de evde gerektiğince. Yok uğraşamıyorsa da, kazanım kazanılmaz, sonunda ölüm yok ya.
kaplan3x
Üyecik


Turkey
213 Cevap

Şu zamana göre değerlendirirsek öğretmenleri yada müfredatı kınamak için söylemiyorum ama olan var olmayan var memleketin durumuna bakılınca sadece 2 sınıf var alt sınıf ve üst sınıf. varlıklı olanlar için performans sinek vızıltısı olabilir ama alt sınıf için içler acısı Allah yardımcıları olsun.


SİMLAM
Yeni Üye


Turkey
2 Cevap

sözüm meclisten dışarı bazı öğretmenler çok acımasız.. ben hafta sonunu iple çekiyorum çalışırken, çocuklar pazar günü bile okul da kursa gidiyorlar.. ödev için bir kaç saati kalıyor çocuklarımızın. onda da oyun mu oynayacaklar ödev mi yapacaklar sonuç aşikar.


Bu Konu ile ilgili 2 Sayfa:
       1  |  2      Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
 
 
 


Bölüm atla:

Reklam Verin / Hak ihlali Bildirimi  | Gizlilik Politikası

Sayfa Başına Git