Üyelik İşlemleri
 Tüm Bölümler
 Genel & Geyik | Sayfa : 4
 Eskilerden Kaç Kişi Var Ki?
Sayfalar:
       1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  >>  Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
Yazan  
Arı abi
Kendi halinde Admin


alıntı:




Belli bir yaştan sonra, insanın ağzında diş kalmayınca benim de tek favorim


pc0576
.


alıntı:




Abi bizde arkandan gıybet yapıyordum


alıntı:

Pc hiç değişmiyor yeminlen :) Katya ablanın çok selamı var sana :))


pc aynı ama bu yıl değişimler sende yeni iş nasıl gidiyor


VazgectimSenden
Ne Büyük Mutluluksun Sen


alıntı:

alıntı:




Abi bizde arkandan gıybet yapıyordum


alıntı:

Pc hiç değişmiyor yeminlen :) Katya ablanın çok selamı var sana :))


pc aynı ama bu yıl değişimler sende yeni iş nasıl gidiyor


Ben yeni iş buldum atın beni dedim. Atmayalım bölge müdürü yapalım dediler. O da olur dedim. Beklemedeyim her şeyin hayırlısı :/


Arı abi
Kendi halinde Admin


alıntı:


Ben yeni iş buldum atın beni dedim. Atmayalım bölge müdürü yapalım dediler. O da olur dedim. Beklemedeyim her şeyin hayırlısı :/


Hay maaşallah


SimaLSimaL
Bayan Gülücük


alıntı:

alıntı:

alıntı:




Abi bizde arkandan gıybet yapıyordum


alıntı:

Pc hiç değişmiyor yeminlen :) Katya ablanın çok selamı var sana :))


pc aynı ama bu yıl değişimler sende yeni iş nasıl gidiyor


Ben yeni iş buldum atın beni dedim. Atmayalım bölge müdürü yapalım dediler. O da olur dedim. Beklemedeyim her şeyin hayırlısı :/


hayırlı olsun


SeLmA
Gönüllerimizin şampiyonu!!!


alıntı:




Dedooooşşşş sen hicccc nefesini yorma biz topluca hepimiz oturduk sifir


Can abi istesen o terfiyi vermezlerdi sana dimi,istemiyorsun ya artik hersey tavan yapar:))) masallah yaa, insallah hepimiz icin hayirlisi:)



pc0576
.


alıntı:

alıntı:

alıntı:




Abi bizde arkandan gıybet yapıyordum


alıntı:

Pc hiç değişmiyor yeminlen :) Katya ablanın çok selamı var sana :))


pc aynı ama bu yıl değişimler sende yeni iş nasıl gidiyor


Ben yeni iş buldum atın beni dedim. Atmayalım bölge müdürü yapalım dediler. O da olur dedim. Beklemedeyim her şeyin hayırlısı :/


Bölge müdürü derken wuuuu süpermiş te şu kırtasiye için görüştüğün arkadaşa ayıp olmaz mı ?
bari dükkanı kiralayıp birine çalıştırt diyeceğim ama nakit döneceği için sağlam birisi lazım asgari ücret üstü seni kurtarmaz altıda düzgün biri zor :(


MüGe
Çapulcu !


Hayırlı olsun Can. Bence doğru karar. Kenarda köşede ututtum dediğin bir birikimin olursa risk alınabilir belki ama kurulu düzeni bozarak çok büyük bir muamma olurdu. Bir sürede böyle denemek en güzeli gibi bence.


Ömür_Törpüsü
Üyecik


alıntı:

Ben doğal olarak varım :) Hala inatla sosyal medya hesabım yok. Kimin ne yaptığınız zerre merak etmiyorum, benim ne yaptığımın da kimseyi ilgilendirmediğini düşünüyorum :)
Hayat mücadelesi çok zor bir şeymiş belimi büktü :) Her seçim biz şeylerden vazgeçiş oluyor ama çok şükür sağlığımız yerinde.


Bu devirde insanın akli dengesini dahi sağlam tutması en büyük başarıymış.



Benimde sosyal medya hesabım yok. aslında vardı da artık yok. öze dönüş böyle bişeymiş köyüme dönmüş gibi oldum:))


pc0576
.


alıntı:

alıntı:

Ben doğal olarak varım :) Hala inatla sosyal medya hesabım yok. Kimin ne yaptığınız zerre merak etmiyorum, benim ne yaptığımın da kimseyi ilgilendirmediğini düşünüyorum :)
Hayat mücadelesi çok zor bir şeymiş belimi büktü :) Her seçim biz şeylerden vazgeçiş oluyor ama çok şükür sağlığımız yerinde.


Bu devirde insanın akli dengesini dahi sağlam tutması en büyük başarıymış.



Benimde sosyal medya hesabım yok. aslında vardı da artık yok. öze dönüş böyle bişeymiş köyüme dönmüş gibi oldum:))


Olsa senide bulurdum zaten :D
Bir ara neden olmadığını da anlatırsın bize :P


KarpuZ
eskilerden kalan üye


Murat abi sağolsun ben de varım. Ne zaman üye olduğumu hatırlayamıyorum. 2004tü galiba. 8.sınıftaydım heralde. Artık doktoraya hazırlanıyorum. Şaka gibi :))
Sosyal medya hesabı kullanmayanlardanım ben de. Facebook ve twitter var ama azamî kullanım için. Bazı gruplar, haberleşmeler bla bla. Hiç bir sosyal medyada, forumda, sanal platformda burada bulduğum samimiyeti bulamadığımı ve yerinin hep ayrı olduğunu da söylemek isterim :)


VazgectimSenden
Ne Büyük Mutluluksun Sen


alıntı:

Hayırlı olsun Can. Bence doğru karar. Kenarda köşede ututtum dediğin bir birikimin olursa risk alınabilir belki ama kurulu düzeni bozarak çok büyük bir muamma olurdu. Bir sürede böyle denemek en güzeli gibi bence.


KOSGEB belgem var o duruyor. 50.000 hibe 100.000 faizsiz. Kırtasiye işi hala beklemede. Çünkü özel sektörde öğrendiğim bir şey varsa bir şey gerçekleşinceye kadar inanma. Ben bana vaat edilenlere inanmıyorum. Kısa sürede netleşir bazı şeyler. 1 nisandan sonra bakıcam artık.


pc0576
.


alıntı:

alıntı:

Hayırlı olsun Can. Bence doğru karar. Kenarda köşede ututtum dediğin bir birikimin olursa risk alınabilir belki ama kurulu düzeni bozarak çok büyük bir muamma olurdu. Bir sürede böyle denemek en güzeli gibi bence.


KOSGEB belgem var o duruyor. 50.000 hibe 100.000 faizsiz. Kırtasiye işi hala beklemede. Çünkü özel sektörde öğrendiğim bir şey varsa bir şey gerçekleşinceye kadar inanma. Ben bana vaat edilenlere inanmıyorum. Kısa sürede netleşir bazı şeyler. 1 nisandan sonra bakıcam artık.


Sen alabiliyorsan ala paracıkları ortak batırırız olmassa :))


firari_vuslat
Herşey Tekerrürden ibaret


Merhabalar,
Çok az yazdım ama çok güzel yazılar okudum bu forumda.
2006'dan beridir burdayım. Ara ara girer bakarım. Gençlik alışkanlığı gibi birşey oldu:)
Neden bilmem ama en çok da hüzün çöktüğünde aklıma gelir...😐


Arı abi
Kendi halinde Admin


Merhaba vuslat, hoş geldin tekrardan


08:30 27-02-2019


Bu Konu ile ilgili 8 Sayfa:
       1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  >>  Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
 
 
 


Bölüm atla:

Hak ihlali Bildirimi / Gizlilik Politikasi

Sayfa Ba??na Git
 
 

sakarya escort sakarya escort sakarya escort webmaster forum Sakarya Escort Bayan buca escort
kayseri escort izmit escort ankara escort