Üyelik İşlemleri
 Tüm Bölümler
 Yardım istiyorum! | Sayfa : 2
 Banka Hesabı Açtırmak
Sayfalar:
       1  |  2  |  3      Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
Yazan  
F£RGI£
Rock Forever :)


alıntı:

vadesiz mevduat hesabı açtırmak istiyorum diceksin canım bankaya gidip
onuda likit fona bağlatacaksın
istediğinde çekebilirsin azda olsa paran çoğalır :))


istersen vadeli mevduat hesabıda açtırırsın
ama onda belli zamanlar dışında para çekersen faiz bölünür


Peki karşılığında benden ne kadar para alıcaklar


GeceGozlu
Kızını bekliyorrr :)


ben 1 ay once garantıden actırdım hiçte para almadılar maas kartı olucak dedım bide zynbm nerde gorulmus okadar para aldıkları yanı benım cevremde ben kımsede rast gelmedım... cok fazla..
ikametgahla gıtmen yeterlı olucaktır. ayrıca vergı numarası ıstemezler ısteseler bıle artık tc kımlık no vergı nosu yerıne gecıyo ;) bilginize


gece güneşi
Evli Mutlu :)


alıntı:


Peki karşılığında benden ne kadar para alıcaklar

sen ne kadar yatırırsan


justwitch
Masum Günahkar :)))


alıntı:

vadesiz mevduat hesabı açtırmak istiyorum diceksin canım bankaya gidip
onuda likit fona bağlatacaksın
istediğinde çekebilirsin azda olsa paran çoğalır :))


istersen vadeli mevduat hesabıda açtırırsın
ama onda belli zamanlar dışında para çekersen faiz bölünür


Çok güsel anlatmışsın, tebrik ederim Aynen öle cnm doğru sölüo, benimki de B tipi likit fon, para çektiğin zaman problem olmaz


Hadi hayırlı olsun


F£RGI£
Rock Forever :)


Şubeye hiç gitmeden,internet üzerinden açılabiliyor mu bu hesaplar?


zynbm
. و .


gece gözlü ablacım valla yaklaşık 4 ay olmuştur yada daha fazla belkide az hatırlamıyom ama açarken 30ya yakın para istediler benden bende 5 lira verdim sora açan kadın kalanını hesaba yatırdıgınızda çekerler gibi bişi dedi.bankamatik kartı geldi gidip bakim dedim baktım 5 ytl hesapta duruo çekim dedim çekemedim öle kaldı bi dahada elleşmedim


ilk hesabınsa şubeye gitmeden açamazsın canım..


F£RGI£
Rock Forever :)


alıntı:


ilk hesabınsa şubeye gitmeden açamazsın canım..


O zaman bunu hangi akla hizmet koymuşlar ki



sakın yanış anlama bu kısmı merakımdan soruyorum..


zynbm
. و .


alıntı:

O zaman bunu hangi akla hizmet koymuşlar ki


Hesap açılış formu


sakın yanış anlama bu kısmı merakımdan soruyorum..




de detttt ben o bankayı tanımıyom



F£RGI£
Rock Forever :)


alıntı:

alıntı:

O zaman bunu hangi akla hizmet koymuşlar ki


Hesap açılış formu


sakın yanış anlama bu kısmı merakımdan soruyorum..




de detttt ben o bankayı tanımıyom




Ben tanıyorum
Şubesi var çook ilerki köşeyi dönünce
Ben bunu doldursam nolur ki şimdi


secretary
Yeni Üye



O zaman bunu hangi akla hizmet koymuşlar ki


Hesap açılış formu


sakın yanış anlama bu kısmı merakımdan soruyorum..
[/quote]


garanti ve akbank vadesiz mevduat hesabından 11 ay sonra 25 ytl hesap kullanım ücreti kesiyor.Ayrıca ilk defa hesap açtıracağın için bankaya gitmeden olmaz. İnternetten ancak daha önce hesabı olnalar yeni hesap açım talebinde bulunubilirler. Ayrıca kredi kartı olanlar başka bir bankadan yada yanı bankadan başka kart talebinde bulunurlar diğer kart detaylarının verirsin banka onu inceler ve sana kart verip vermeyeceğine karar verir. Ödemelerin düzenli ise hemen veriyorlar. Hatta ben ek kart çıkarttırmıştım ablama internet bankacılığını kullanarak çok kolay oluyor. Yani boşuna değil internet her zaman işle yarar.
Bana göre mantıklı olan tek şey bir banka hesabı ve bir kredi kartı fazlasına gerek yok çünkü kart kullanım bedeli alıyor her yıl. Birer tenesi herkesin işini görür kanımca...


Mervemm
Umrum-dışı;)


bankadan bankaya değişiyor bazen miktarları mesela ziraat için 5 tl yeterli,4 sene önce iş bankasından çıkartmıştım 15 tl idi sanırım alındı..zaten bankamatik kartın gelince de bu para hesabında oluyor.yine senin yani:P bence şubeleri ve bankamatiği en kullanışlı ve en yakın olan bankayı seç senin için rahat olucaktır.nüfus cüzdanın yeterli başka birşey istemiyorlar,en azından benden istemediler :P


F£RGI£
Rock Forever :)


Sağolun :)


BuSRa
Aşk'sın SeN,Cansın SEN!


iş bankası ve hsbc de var bnm ıkısıde ücret almıyor . iş bankasına eger ögrencı kımlık kartını göturur ögrencı hesabı actırırsan yıllık ücret vs de kesılmıyor.
ben kullanıyorum cokta memnunum iş bankasından :)


F£RGI£
Rock Forever :)


Öğrenci kartım yok benim :S
Onun yerine ne geçebilir :S


YoRGuNeLLa
Üyecik


Bir adet ikametgah alıcaksın ve bankaya gideceksin. Onlarda sana hesap açıcak. Daha yeni açtırdım. Ordan biliyorum. :))
Bu Konu ile ilgili 3 Sayfa:
       1  |  2  |  3      Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
 
 
 


Bölüm atla:

Hak ihlali Bildirimi / Gizlilik Politikasi

Sayfa Ba??na Git
 
 

serdivan escort hendek escort ferizli escort serdivan escort geyve escort akyazı escort karasu escort sapanca escort serdivan escort
sakarya escort sakarya escort serdivan escort sakarya escort
sakarya escort bayan sakarya escort bayan sakarya escort bayan sakarya escort bayan sakarya escort bayan sakarya escort bayan kayseri escort nevşehir escort rokettube sakarya escort
escort escort bayan escort escort bayan escort bayan