Üyelik İşlemleri
 Tüm Bölümler
 Ürün Alım, Satım ve Takas Merkezi | Sayfa : 3
 Arabamı satıyorum
Sayfalar:
       1  |  2  |  3  |  4      Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
Yazan  
LaLuna
FikiR OfiSi(:


alıntı:


59.000 e alıp 65.000 e sattığını bilen biri olarak.. 50.000'den başlayalım pazarlığa.. biraz ben çıkıcam birazda sen in..


E Müge' m ben de bunu kastetmiştim yaaa


Connecting
avrecrin


Arabanın ilanı varmı müge ?


BuSRa
Aşk'sın SeN,Cansın SEN!


İnşallah satarsın mügecim arabanı temiz arabaymış satarsın gibi geliyor :)


Bizde sırf sıfır araba almak istediğimiz için Peugeot 208 aldık , belki almamış olsaydık senın arabayı düşünebılırdık eşim leonu cok seviyordu ama artık cok gec :)


Çevreme aktarıyorum bu bilgiyi hemen inşallah bir alıcı cıkar :)


Connecting
avrecrin


arabayı sattı parasıyla kendine 25 tane iphone aldı heralde


BuSRa
Aşk'sın SeN,Cansın SEN!


alıntı:

arabayı sattı parasıyla kendine 25 tane iphone aldı heralde



Hahahaha ilahi seb :)))


Napıcak ıphoneları :)


Connecting
avrecrin


alıntı:

alıntı:

arabayı sattı parasıyla kendine 25 tane iphone aldı heralde



Hahahaha ilahi seb :)))


Napıcak ıphoneları :)


Seb mi ?


BuSRa
Aşk'sın SeN,Cansın SEN!


alıntı:

alıntı:

alıntı:

arabayı sattı parasıyla kendine 25 tane iphone aldı heralde



Hahahaha ilahi seb :)))


Napıcak ıphoneları :)


Seb mi ?




Haha çok güldüm kendime :) Pc'ye bakmaktan gözlerim buğulanmış con'u seb görmüşüm Çok pardon


SimaLSimaL
Bayan Gülücük


alıntı:

alıntı:

alıntı:

arabayı sattı parasıyla kendine 25 tane iphone aldı heralde



Hahahaha ilahi seb :)))


Napıcak ıphoneları :)


Seb mi ?




SebastıaN
.


alıntı:

Hahahaha ilahi seb :)))


Napıcak ıphoneları :)


yicem:)))


SimaLSimaL
Bayan Gülücük


alıntı:

alıntı:

Hahahaha ilahi seb :)))


Napıcak ıphoneları :)


yicem:)))


kulakların çınlamış sanırım hemen geldin


BuSRa
Aşk'sın SeN,Cansın SEN!


alıntı:

alıntı:

Hahahaha ilahi seb :)))


Napıcak ıphoneları :)


yicem:)))



Hahaaaa seb hoşgeldin :)


Bak seni arıyormus gözlerim con'a seb demişim :)))


SebastıaN
.


bende geldim hemen:)))


sattınmı abarayı müfe:)))


SeLmA
Gönüllerimizin şampiyonu!!!


4-5 gündür hic göremiyorum mügeyi,insallah bir terslik yoktur?


SebastıaN
.


alıntı:

4-5 gündür hic göremiyorum mügeyi,insallah bir terslik yoktur?


ona bişey olmaz:)) arabayı sattı parasını yiyo:))


SeLmA
Gönüllerimizin şampiyonu!!!


alıntı:

alıntı:

4-5 gündür hic göremiyorum mügeyi,insallah bir terslik yoktur?


ona bişey olmaz:)) arabayı sattı parasını yiyo:))


Aman keskeeee, insallah öyle olsun


Bu Konu ile ilgili 4 Sayfa:
       1  |  2  |  3  |  4      Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
 
 
 


Bölüm atla:

Hak ihlali Bildirimi / Gizlilik Politikasi

Sayfa Ba??na Git
 
 

sakarya escort sakarya escort sakarya escort webmaster forum kayseri escort denizli escort rokettube buca escort