VazgectimSenden

Ana Sayfa

Resimler Yazılar Şiirler Videolar Hobby Astroloji Biyografi Atatürk Köşesi

Forum

Yemek Tarifleri

Avatar Arşivi

Msn ifadeleri

İsim Anlamları

Testler

Cins-i Latife

Yerli Şarkı Sözü

Yab. Şarkı Sözü

Melodi & Logo Alışveriş Webmaster Hava Durumu Sanal Doktor E-Kart Büyücülük Rüya Tabirleri Tatil Rehberi
Aşk Doktoru Sanal Çiçek Hediye Fabrikası Çocuk Bölümü Bilgi Yarışması Meslek Rehberi Downloads Flashlar Resim Yükle
Üye Ol Aktif Konular Üyeler Arama
Kullanıcı Adı:
Şifre:
Şifremi hatırla    > Giriş Yapamıyorum?
Yazan  
GeceGozlu
Kızını bekliyorrr :)


Turkey
3033 Cevap
Gönderim - 29/08/2008 :  12:47:49  Profili Göster
Arkadaşlar şöle bir sorunum var:
ben birazcık acıkınca bile hemen bi halsizlik başlıyo bi titreme gelio vucuduma bole ayakta zor duruyorum.tatlı bişiler yiyince hafiflio sizce bunun nedeni ne olabilirki...şunuda belirteyimki bende kansızlık var.



Uğruna ölünecek bir kadın tanıdım.. Ve onu mutlu etmek için yalnızca "Anne" demek yetiyordu...!
gece güneşi
Evli Mutlu :)


Jamaica
8348 Cevap
Gönderim - 29/08/2008 :  12:50:41  Profili Göster
canım çok sık acıkıyosan
çok susuyosan
acıktığında halsizlik ve titreme oluyosa
tatlı yiyince geçiyosa diyabet belirtisine benziyo...

ama kansızlıkla ilgili pek bi bilgim yok

bir an önce doktora git bence
ihmal etme...


seni düşünmek güzel şey...seni düşünmek ümitli şey...
dünyanın en güzel sesinden,en güzel şarkıyı dinlemek gibi bir şey...sayfa başına git
AyKuT
SadiSt Üye


Iraq
6662 Cevap
Gönderim - 29/08/2008 :  12:56:11  Profili Göster
Doktor degilim valla ben , doktora falan gitsen iyi olur.


The World Is Mine!sayfa başına git
GeceGozlu
Kızını bekliyorrr :)


Turkey
3033 Cevap
Gönderim - 29/08/2008 :  13:08:31  Profili Göster
alıntı:

canım çok sık acıkıyosan
çok susuyosan
acıktığında halsizlik ve titreme oluyosa
tatlı yiyince geçiyosa diyabet belirtisine benziyo...

ama kansızlıkla ilgili pek bi bilgim yok

bir an önce doktora git bence
ihmal etme...



susuyorum cok gunde 3 litreye yakın su içiyorum
bide babamdada diyabet var


Uğruna ölünecek bir kadın tanıdım.. Ve onu mutlu etmek için yalnızca "Anne" demek yetiyordu...!sayfa başına git
justwitch
Masum Günahkar :)))


Turkey
4453 Cevap
Gönderim - 29/08/2008 :  13:14:51  Profili Göster
bende de var kansızlık cnm, bende hiç gelemiyorum açlığa, gözlerim kapanıo herşey bitio sanki :)

şu bayanlar için olan vitaminler işini görür belki ama sen yine de bi doktora gözük derim ;)


sönmüyor ateşimiz ama alev alev de yanmıyor . . .sayfa başına git
_DuYGu_
Philosopher


Argentina
4793 Cevap
Gönderim - 29/08/2008 :  13:17:49  Profili Göster
şeker(diyabet) belirtisi olabilir canım ama bazen sıcaklara bağlıyorum bende de oluyor.birde çok karbonhidrat(şeker,patates,makarna)ağırlıklı beslendiğinde kan şekeri hızlı yükselip hızla düştüğü için olabilir.

geçmiş olsun ;)


Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri varsa,
o yerde güneş batıyor demektir.

sayfa başına git

gulcincatlak
Çatlak Kız


Turkey
4446 Cevap
Gönderim - 29/08/2008 :  13:20:17  Profili Göster
migren olabilir canım malesef benimde aynı sorunlarım var doktor migrenden dedi onun yüzünden 2yıldır oruc tutamıyorum


evli mutlu cücüksüzsayfa başına git
İsİs
Forumun Tanrıçası


Egypt
4054 Cevap
Gönderim - 29/08/2008 :  13:20:50  Profili Göster
büyük ihtimal kan şekerin düşüyor ama onu tatlıyla değilde kuru üzüm dut kurusu gibi gıdalarla dengele.Ailede şeker hastalığı varsa kendini kontrol ettir ne olduğu çıkar kusu geçmiş olsun.


Bir bedende iki kalp.sayfa başına git
lleme
...


Turkey
3446 Cevap
Gönderim - 29/08/2008 :  13:23:56  Profili Göster
Ailende de varsa diyabet konusunda iyice bir tetkikten geçmeni tavsiye ederim.

Dilerim daha basit bir şeydir canım..sayfa başına git

gullay
yazar çizer boyar


Turkey
5322 Cevap
Gönderim - 29/08/2008 :  13:32:36  Profili Göster
Diyabetin Belirtileri

Sık idrara çıkma
Aşırı açıkma
Aşırı susama
Açıklanamamış kilo kaybı
Zayıflık veya yorgunluk
Ani ve hızlı başlayabilir.

Çoğunluk olarak belirtileri varsa bence doktora git.Geçmiş olsun (:


Türkiye Devleti bir Cumhuriyet''tir. Her gün iyi ki doğdun Cumhuriyet. Nice yıllara.sayfa başına git
gece güneşi
Evli Mutlu :)


Jamaica
8348 Cevap
Gönderim - 29/08/2008 :  13:32:58  Profili Göster
gece gözlüm
ailende diyabet olup olmaması önemli değil
çünkü tip 1 diyabet ırsi değildir.
tip 2 ırsidir genelde...
lütfen ihmal etme bi doktora git
günlük aç ve tok kan şekerini ölçeceklerdir.
sen HA1C (son 3 aylık kan şekerini gösterir)iste bi de

umarım diyabetle ilgili değildir..


seni düşünmek güzel şey...seni düşünmek ümitli şey...
dünyanın en güzel sesinden,en güzel şarkıyı dinlemek gibi bir şey...sayfa başına git
perish
yeniden aŞk...


Turkey
4887 Cevap
Gönderim - 29/08/2008 :  13:44:22  Profili Göster
kansızlık olabilir geçmiş olsun....


Gitmeyi ögrendim ..... sonra dayanamayip dönmeyi ...... Daha da sonra kendime rağmen gitmeyi ...!!!!!!!!sayfa başına git
GeceGozlu
Kızını bekliyorrr :)


Turkey
3033 Cevap
Gönderim - 29/08/2008 :  13:45:56  Profili Göster
alıntı:

Diyabetin Belirtileri

Sık idrara çıkma
Aşırı açıkma
Aşırı susama
Açıklanamamış kilo kaybı
Zayıflık veya yorgunluk
Ani ve hızlı başlayabilir.

Çoğunluk olarak belirtileri varsa bence doktora git.Geçmiş olsun (:


yorgunluk
acıkma
acıkınca aclık deıl hasızlık hıssetme
asırı susama ve
asırı uyku halı uyuma ıstegı

bunları cok yasıyorume ben :( doktora gıtmeyı hıc sevmıorum cunku kan alırlarken kotu oluyorum ya :(


Uğruna ölünecek bir kadın tanıdım.. Ve onu mutlu etmek için yalnızca "Anne" demek yetiyordu...!sayfa başına git
SeCciL
Ne Büyük Aşksın Sen


Greece
28381 Cevap
Gönderim - 29/08/2008 :  14:18:30  Profili Göster
valla gece acildeydik
yedim iğneyi ama hala kötüyüm...ben de doktorlardan hoşlanmıyorum :S

bi umut geçmesini bekliyorum işte ağrılarımın


Bazen,peki...dersin
İnandığın için değil yorulduğun için...sayfa başına git
Nur83
Limoncu Üye :)


Germany
19556 Cevap
Gönderim - 29/08/2008 :  14:24:08  Profili Göster
alıntı:

valla gece acildeydik
yedim iğneyi ama hala kötüyüm...ben de doktorlardan hoşlanmıyorum :S

bi umut geçmesini bekliyorum işte ağrılarımın


gecmis olsun Secilim umarin kötü birsey degildir.

Gece gözlüm sanada cok cok gecmis olsun, buna benzer bendede var ama ben doktora gitmem her gittigimde bir hastalik cikiyor

ama sen kesinlikle git


Yüreğimde Umut olduğu sürece, Ben hep var olacağım... (Cihan)
31.05.2008 --> 2 sene ve ben seni coook seviyorum mutlulugumsayfa başına git
_DuYGu_
Philosopher


Argentina
4793 Cevap
Gönderim - 29/08/2008 :  14:27:52  Profili Göster
alıntı:

valla gece acildeydik
yedim iğneyi ama hala kötüyüm...ben de doktorlardan hoşlanmıyorum :S

bi umut geçmesini bekliyorum işte ağrılarımın


aa geçmedi mi daha dediğim gibi bişeymiymiş seçilim? çok geçmiş olsun sanada :(

sağlığımızın kıymetini bilmeli ya,tüm hastalıklar başbelası


Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri varsa,
o yerde güneş batıyor demektir.

sayfa başına git

 
 
 


Bölüm atla:

Reklam Verin | Reklam Alın | Gizlilik Politikası | Hak ihlali Bildirimi | Site Kuralları

     Sayfa Başına Git