tek basamaklı en küçük çift sayı 0 mıdır ? - VazgectimSenden | Konular | Yardım istiyorum!
VazgectimSenden

Ana Sayfa

Resimler Yazılar Şiirler Videolar Hobby Astroloji Biyografi Atatürk Köşesi

Forum

Yemek Tarifleri

Avatar Arşivi

Msn ifadeleri

İsim Anlamları

Testler

Cins-i Latife

Yerli Şarkı Sözü

Yab. Şarkı Sözü

Melodi & Logo Alışveriş Webmaster Hava Durumu Sanal Doktor E-Kart Büyücülük Rüya Tabirleri Tatil Rehberi
Aşk Doktoru Sanal Çiçek Hediye Fabrikası Çocuk Bölümü Bilgi Yarışması Meslek Rehberi Downloads Flashlar Resim Yükle

Türkiye'nin En Ucuz Alışveriş Sitesi Bulabilirim.com

Üye Ol Aktif Konular Üyeler Arama
Kullanıcı Adı:
Şifre:
Şifremi hatırla    > Giriş Yapamıyorum?
 Tüm Bölümler
 Yardım istiyorum!
 tek basamaklı en küçük çift sayı 0 mıdır ?
Sayfalar:
       1  |  2      Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
Yazan  
pc0576
.


British Indian Ocean Territories
23159 Cevap

Gönderim - 02/01/2009 :  22:07:42 Online     Paylaş

güleni öldürürm başlık her seyi açıklıor :D



20/21 eylül gecesi :) e bide 30 eylül öglesi :P 3 ekim öglesi :S

VazgectimSenden
Ne Büyük Mutluluksun Sen


Turkey
31405 Cevap
Gönderim - 02/01/2009 :  22:10:41 Online
evet 0 dır. Cahilsin hemde kara cahil :))


© 1999 VazgectimSenden All Rights Reserved.
Arı abi
Kendi halinde Admin


Bermuda
11428 Cevap
Gönderim - 02/01/2009 :  22:11:08 Offline
Bence Evet.
Çünkü Çift sayı, bölündüğünde sonucu "sıfır" çıkan sayıdır. Hal böyle olunca "O" da bir çift sayıdır ve en küçüktür. (Tabi -değerleri saymazsak)

Yine de Seçil'e sormak lazım :) Matematik öğretmeni olan o :))

Arı abi
Kendi halinde Admin


Bermuda
11428 Cevap
Gönderim - 02/01/2009 :  22:12:26 Offline
Oo eşi vekaleten cevap vermiş bile :))
VazgectimSenden
Ne Büyük Mutluluksun Sen


Turkey
31405 Cevap
Gönderim - 02/01/2009 :  22:17:32 Online
alıntı:

Oo eşi vekaleten cevap vermiş bile :))

Olayın bir de perde arkası var yalnız

C : Hayatım!!!!!!
S : Efendim
C : Tek basamaklı en küçük çirft sayı 0 mıdır ?
S : Evet.
C : Hadi yahu. Ne saçma şe bu. Sıfır nasıl çift oluyor ki Du şu pisiye laf çarpayım fırsattan istifade


© 1999 VazgectimSenden All Rights Reserved.
CeMRe
özℓє๓


Turkey
4390 Cevap
Gönderim - 02/01/2009 :  22:20:15 Offline
Bu nasıl bir soru yahu


Özledim...
VazgectimSenden
Ne Büyük Mutluluksun Sen


Turkey
31405 Cevap
Gönderim - 02/01/2009 :  22:21:31 Online
alıntı:

Bu nasıl bir soru yahu

Matematik kategorisinden bir soru

Zor geldi ise sen bi dal seç ordan soralım


© 1999 VazgectimSenden All Rights Reserved.
pc0576
.


British Indian Ocean Territories
23159 Cevap
Gönderim - 02/01/2009 :  22:22:10 Online
yaaa şimdi çirf olmasına çiftte biri beni ikiye bölsün :D
benden ögretmen neyin olmas :P

bide ben kara muratım işte :P


20/21 eylül gecesi :) e bide 30 eylül öglesi :P 3 ekim öglesi :S
CeMRe
özℓє๓


Turkey
4390 Cevap
Gönderim - 02/01/2009 :  22:23:29 Offline
alıntı:

alıntı:

Bu nasıl bir soru yahu

Matematik kategorisinden bir soru

Zor geldi ise sen bi dal seç ordan soralım


hadi ordan sende


Özledim...
SeCciL
Ne Büyük Aşksın Sen


Greece
28652 Cevap
Gönderim - 02/01/2009 :  22:23:45 Online
alıntı:

yaaa şimdi çirf olmasına çiftte biri beni ikiye bölsün :D

sonu 0 olan sayılara çift derken 0'ın çift olmasını neden garipsiyosun ki


Bazen,peki...dersin
İnandığın için değil yorulduğun için...
Arı abi
Kendi halinde Admin


Bermuda
11428 Cevap
Gönderim - 02/01/2009 :  22:24:18 Offline
alıntı:

Olayın bir de perde arkası var yalnız

C : Hayatım!!!!!!
S : Efendim
C : Tek basamaklı en küçük çirft sayı 0 mıdır ?
S : Evet.
C : Hadi yahu. Ne saçma şe bu. Sıfır nasıl çift oluyor ki Du şu pisiye laf çarpayım fırsattan istifade


Kısaca "Evet 0 dır" demenden anlamıştım zate :))

Şayet inkar etseydin, yeminle yukarıdaki repliği ben yazacaktım

_DuYGu_
Philosopher


Argentina
4793 Cevap
Gönderim - 02/01/2009 :  22:30:02 Offline
alıntı:

sonu 0 olan sayılara çift derken 0'ın çift olmasını neden garipsiyosun ki


hımm hiç o açıdan bakmamıştım :)

alıntı:
Kısaca "Evet 0 dır" demenden anlamıştım zate :))


aynısını düşünmedim değil


Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri varsa,
o yerde güneş batıyor demektir.

pc0576
.


British Indian Ocean Territories
23159 Cevap
Gönderim - 02/01/2009 :  22:34:29 Online
alıntı:

alıntı:

yaaa şimdi çirf olmasına çiftte biri beni ikiye bölsün :D

sonu 0 olan sayılara çift derken 0'ın çift olmasını neden garipsiyosun ki



ya tmm çiftte tek basamaklıların en küçüğü o mu oluorr
burdaki tek "bir" demek ufaklıga tek diince tek cirf olayına girdi :D

yarısının bilmem kac faslası
kaç eksigi
iki katı
kutu artı
kutu eksi
mesai yapmayı yeglerim
bizim zamanımızda ne güzel "x" ler "y" ler vardı


20/21 eylül gecesi :) e bide 30 eylül öglesi :P 3 ekim öglesi :S
SeCciL
Ne Büyük Aşksın Sen


Greece
28652 Cevap
Gönderim - 02/01/2009 :  22:36:53 Online
alıntı:

ya tmm çiftte tek basamaklıların en küçüğü o mu oluorr
burdaki tek "bir" demek ufaklıga tek diince tek cirf olayına girdi :D

Eğer "doğal sayı" derse evet,en küçük tek basamaklı çift doğal sayı 0'dır

Ama tam sayı derse sonsuz olur,ki öyle bişi denmez sorularda :))


Bazen,peki...dersin
İnandığın için değil yorulduğun için...
Kül Kedisi
Uzaklarda/Ötelerde


Yemen
24470 Cevap
Gönderim - 02/01/2009 :  22:40:21 Offline
-8 demek istiyorum ben

Muratım bizim zamanımızda da x, y ler vardı ama şimdi benim şekerlerime de x, y demek uygun olmuyor.


Söz bitti...
pc0576
.


British Indian Ocean Territories
23159 Cevap
Gönderim - 02/01/2009 :  22:45:57 Online
tmm tmm kabul sıfır çift :D
peki neden x-y demioz bakıym(Türkçe olayından mı ?)
ve ne kadar sanslıyım iki tane ögretmenim gelmiş topiğime :D

peki bi soru daha neden bunlar alıstırmaları kitap üstünde çözüyorlar sığmıor yer işte


20/21 eylül gecesi :) e bide 30 eylül öglesi :P 3 ekim öglesi :S
Bu Konu ile ilgili 2 Sayfa:
       1  |  2      Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
 
 
 


Bölüm atla:

Reklam Verin | Reklam Alın | Gizlilik Politikası | Hak ihlali Bildirimi | Site Kuralları

     Sayfa Başına Git