VazgectimSenden

Ana Sayfa

Resimler Yazılar Şiirler Videolar Hobby Astroloji Biyografi Atatürk Köşesi

Forum

Yemek Tarifleri

Avatar Arşivi

Msn ifadeleri

İsim Anlamları

Testler

Cins-i Latife

Yerli Şarkı Sözü

Yab. Şarkı Sözü

Melodi & Logo Alışveriş Webmaster Hava Durumu Sanal Doktor E-Kart Büyücülük Rüya Tabirleri Tatil Rehberi
Aşk Doktoru Sanal Çiçek Hediye Fabrikası Çocuk Bölümü Bilgi Yarışması Meslek Rehberi Downloads Flashlar
Üye Ol Aktif Konular Üyeler Arama
Kullanıcı Adı:
Şifre:
Şifremi hatırla    > Giriş Yapamıyorum?
 
 Tüm Bölümler
 Müzik
 lise defterinden.....
 
Yazan  
Meleq_
Aşk Kırıntıları


Turkey
2192 Cevap

Gönderim - 01/05/2007 :  19:50:25 Offline  

arkadaşlar ben bir şarkı bulmaya çalışıyordum.eskiden lise defterinde duymuştum.şimdi diceksiniz taa o zamandan nasıl hatırlayalım diye..ama bazı sözleri var onun şarkı sözünü ve kimin söylediğini öğrenmem lasım..

işte sözler;

eline kalbine koy bulacaksın
beni hep orda o güzel anılarla
dokundum hep omuzuna
bir gün olurda özlersen beni
hep şunu söyle hayat yaşamaya değer

lütfen yardım edin!!!!!



Büyük işleri başarmak, diğerlerini geçmek değil, kendi rekorlarımız üstünde rekorlar kırmak, dünkü rekorumuzu bugünün rekoru ile geçmektir.

Badem
Kocasına deli gibi aşık şopar


Turkey
5290 Cevap
Gönderim - 01/05/2007 :  19:51:51 Offline
bilmiyom ben
ama lise defteri tekrar oynuyo oradan bak belki yazıyodur başlarken yada biterken:)


Nefes aldığım süre seninim..
Meleq_
Aşk Kırıntıları


Turkey
2192 Cevap
Gönderim - 01/05/2007 :  19:52:47 Offline
alıntı:

bilmiyom ben
ama lise defteri tekrar oynuyo oradan bak belki yazıyodur başlarken yada biterken:)

biliyorum zaten bende ordan duydum müzikal yaparken..


Büyük işleri başarmak, diğerlerini geçmek değil, kendi rekorlarımız üstünde rekorlar kırmak, dünkü rekorumuzu bugünün rekoru ile geçmektir.
brutal_witch
Hırçın Kraliçe


France
7093 Cevap
Gönderim - 01/05/2007 :  20:24:36 Offline
bunun topiciğini ben açmıştım zamaaaanında hayat yaşamaya değer şarkının adıda bende bulamamıştım


uykular masal.. uykular sapsarı.. şimdi güz, yüzünün en güzel yanı..
BishoP
MegoLamaN Üye


Canada
4456 Cevap
Gönderim - 01/05/2007 :  20:32:11 Offline
lise defteri tekrar mı oynuyo arda kural için izlerdim bi zamanlar ama hiçbir diziyi bitirmediği gibi onu da yarım bırakıp gitti


aptallarla tartışmaya girmeyin... önce sizi kendi seviyelerine çekerler sonra da tecrübeleriyle sizi yenerler... ;)
ask_bocugu
Aşk Mahkumu


Turkey
387 Cevap
Gönderim - 01/05/2007 :  20:48:51 Offline

Hayat yaşamaya değer
Gözlerinde ışık kaybolmamışsa eğer
Kitaplar dolusu yazılmış
Asırlar boyu söylenmiş
Bu hayat bize verilmişse
Hani an gelip kırılınca içinde bir şeyler canım
Hep bunu tekrar et
Hayat yaşamaya değer
Bir gün olur da özlersin ya beni
Hatırlatırsa eski günleri
Yağmuru sesi yine gülümseyip
Eskisi gibi
Sarılırım sımsıkı boynuna
Gözleri açtığında yoksam yanında
Elini kalbine bulacaksın
Beni hep orda
O güzel anılarla dokunurum yine omzuna
Bir gün olurda özlersin ya beni
Hep şunu tekrar et
hayat yaşamaya değer


meğer asıl engel taktığımız sahte kanatlarımızmış
ask_bocugu
Aşk Mahkumu


Turkey
387 Cevap
Gönderim - 01/05/2007 :  20:51:26 Offline
müziğini bulamıyorum bulursanız bana da iletin


meğer asıl engel taktığımız sahte kanatlarımızmış
PolaT
Üyecik


Turkey
425 Cevap
Gönderim - 01/05/2007 :  21:02:59 Offline
Sorun sanırım çözüme ulaşmış:)
   
 
 


Bölüm atla:

Reklam Verin | Reklam Alın | Gizlilik Politikası | Hak ihlali Bildirimi | Site Kuralları

     Sayfa Başına Git