VazgectimSenden

Ana Sayfa

Resimler Yazılar Şiirler Hobby Astroloji Biyografi Atatürk Köşesi

Forum

Yemek Tarifleri

Avatar Arşivi

Emoji ifadeleri

İsim Anlamları

Testler

Yerli Şarkı Sözü

Yab. Şarkı Sözü

E-Kart Alışveriş Webmaster Hava Durumu Sanal Doktor Cins-i Latife Büyücülük Rüya Tabirleri
Aşk Doktoru Sanal Çiçek Çocuk Bölümü Bilgi Yarışması Meslek Rehberi Downloads Flashlar Resim Yükle
Üye Ol Aktif Konular Üyeler Arama

>> Üye Girişi Yap

 
 Tüm Bölümler
 Yardım istiyorum!
 beden sorunsalı..
 
Yazan  
merweem
Üyecik


Turkey
207 Cevap

  


ya arkadaşlar bu 26-30-31-32-33 gibi bedenler türkiyede bizim bildiğimiz 36-38-40-42 gibi bedenlerden hangileri oluyo bileniniz varmı ?
SeCciL
Ne Büyük Aşksın Sen


Greece
28736 Cevap

ilk yazdıkların kot bedenleri olmasın ?

BuSRa
Aşk'sın SeN,Cansın SEN!


Turkey
15046 Cevap

bn normalde 36 beden giyiyorum cot aldıgımdada 28 beden oluyo ..

merweem
Üyecik


Turkey
207 Cevap

evet öylede normal bedenlerde kaça denk gelir..
dadLu_kizZ
orjinaL dadLu : )


Germany
9328 Cevap

ben hic bilmiyom:D üstüme olani alirim giderim:D

DuvaR
RengarenK


Turkey
5388 Cevap

bencede kot bedeni sanki onlar:)

GüLSüM
Deneyimli Üye


Egypt
2736 Cevap

alıntı:

bn normalde 36 beden giyiyorum cot aldıgımdada 28 beden oluyo ..

Al beni vur büşraya

Ben 29 beden alıyorum kotlarımı ama

SeCciL
Ne Büyük Aşksın Sen


Greece
28736 Cevap

site içerisinde vuruşmak yasaktır

BuSRa
Aşk'sın SeN,Cansın SEN!


Turkey
15046 Cevap

alıntı:

Al beni vur büşraya

Ben 29 beden alıyorum kotlarımı ama


oyy cnm :)))
bnmde az kılo almm lazım bnde ozamn 29 giycem :P

herşeyımız aynı olmaya başladı seçil ablam napalım :)

GüLSüM
Deneyimli Üye


Egypt
2736 Cevap

Bu kadar aynıyken vuruşmazsak ayıp:))

Vallahi merweem, ben ne zaman alışverişe çıksam, bana beden soruyorlar ben de hep bilemiyorum, ama iyi ki bilemiyorum genelde markalara göre bedenler de değişiyor, denemeni öneririm

merweem
Üyecik


Turkey
207 Cevap

tmm saolun netten satın alıcaktım ama güvenemedim.. şimdi onun iadesiyle falan uğraşamam.. vazgeçtim yanii..
AyKuT
Zerdüşt


Iraq
6662 Cevap

üşengec genclik :)))))

SüEmRiEtN
Yeni Üye


Turkey
55 Cevap

bnm kotlarım kaç bilmiyom ama 29 normalde 38 oluyo heralde.kardeşim ve beste 29 giyiyor kotta:))ama bn bilmiyom kaç giydiğimi...

   
 
 


Bölüm atla:

Reklam Verin | Reklam Alın | Gizlilik Politikası | Hak ihlali Bildirimi | Site Kuralları

     Sayfa Başına Git