VazgectimSenden

Ana Sayfa

Resimler Yazılar Şiirler Videolar Hobby Astroloji Biyografi Atatürk Köşesi

Forum

Yemek Tarifleri

Avatar Arşivi

Msn ifadeleri

İsim Anlamları

Testler

Cins-i Latife

Yerli Şarkı Sözü

Yab. Şarkı Sözü

Melodi & Logo Alışveriş Webmaster Hava Durumu Sanal Doktor E-Kart Büyücülük Rüya Tabirleri Tatil Rehberi
Aşk Doktoru Sanal Çiçek Hediye Fabrikası Çocuk Bölümü Bilgi Yarışması Meslek Rehberi Downloads Flashlar Resim Yükle
Üye Ol Aktif Konular Üyeler Arama
Kullanıcı Adı:
Şifre:
Şifremi hatırla    > Giriş Yapamıyorum?
 Tüm Bölümler
 Genel & Geyik
 Yeşil Ceviz Nasıl Yenir, Nasıl Soyulur?
Sayfalar:
       1  |  2      Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
Yazan  
Mystic Coyote
Peri Padişahı'nın Kızı :)


China
556 Cevap

Gönderim - 06/08/2006 :  22:33:59 Offline  


Herkesin yeşil ceviz yemesi mümkün değildir. Ayrı bir marifet ister yeşil ceviz yemek. Düzgün temizlenmediği takdirde elde siyah tetir yapar, mazallah bıçak elinizi keser (taşla kırma yöntemini hiç öne sürmüom salakça bişi) ...


Her neyse ... Az önce yayladan toplanmış 1 poşet dolusu yeşil cevizi mideme afiyetle indirmiş bulunmaktayım Kardeşim çıkartmayı beceremediği için ona da ben ayıkladım Şimdi size nasıl ayıklandığını ve inceliklerini tarif edecem. Ama mümkünse evde tek başınıza siz denemeyin


İlk önce cevizin sap tarafı yuvarlak bi şekilde kesilir. Ortada bi çizgi görünür. Bıçağı o çizgi arasına iliştirip sağa sola kıvrattığınızda (güçlü olacak ama dikkat tam burada el kesilio) ceviz ikiye ayrılır. Hani kalp gibi görünüo ya o şekle gelio. Kalbin alt kısmından yukarıya doğru bıçakla karındeşen jack gibi deşiyosunuz Ve o beyin gibi hali alıo. Sarı bir zar ile kaplı olan cevizin sarı kısmını soyup yiyosunuz Ama hemen yemeyin biriktirip öle yiyin çünkü sonunda elde bişi kalmıo insan sinir oluo

Soru : Benim anlattığım şekli bilip de yiyen var mıydı?

Taze ceviz nasıl soyulur / Taze ceviz nasıl yenilir



Nefes Almakta Zor Gelecek Miydi Birgün Bana?
Tek Hayalim Hissettiğim Şu Son Nefeslerimi Seninle Alıp Vermek...

SeDeF
Çirkin PeRi


Turkey
10886 Cevap
Gönderim - 06/08/2006 :  22:36:24 Offline
ben yaş fındığı severim ve bu aralar tam yaş zamanları bol bol yedim,dişimle kırıp tırnagımlada iç zarını tırtıklayıp afıyetle yedim


Güvenmek iyi bişeydir , Güvenmemek daha iyi !!!
BuSRa
Aşk'sın SeN,Cansın SEN!


Virgin Islands (United Kingdom)
14833 Cevap
Gönderim - 06/08/2006 :  22:37:38 Offline
ben küçükken yemiştim ii hatrlıyorum annm ayıklamısdı ama senelerdr yemıyorum :((


SeN''i Sevmeye Aşığım...
08/06/2013 Aldığım her nefesin sebebi SeN...
KAMER__
bulunmaZ hint kumaşı


Chad
4494 Cevap
Gönderim - 06/08/2006 :  22:39:23 Offline
çoooook severim yaa yeşil cevisi.eski evimisin orda ceviz ağacı vardı küçükken arkadaşlarla as mı tırmanıpta toplamadık yeşil cevis.çok güsel bi tadı var çok severimm.yemeside gerçekten çok zordur gonca aplamm senin taktik güselmiş
AyKuT
SadiSt Üye


Iraq
6662 Cevap
Gönderim - 06/08/2006 :  22:39:34 Offline
evet ben bilirim.
ben yaylada hep yerdim.
ellerim sanki kınali gibim olurdu
bence hic denemesinler ben ilk seferlerde cok kesmiştim elimi
yada deniceklerse iiyi bir caki ve dikkatli olsunlar


The World Is Mine!
Mystic Coyote
Peri Padişahı'nın Kızı :)


China
556 Cevap
Gönderim - 06/08/2006 :  22:41:19 Offline
alıntı:

evet ben bilirim.
ben yaylada hep yerdim.
ellerim sanki kınali gibim olurdu

Sizin yaylada da mı var Ben sadece bizim yaylaya özgü sanıom
Neresi ola ki bu sizin yayla? Hem sizin yaylanın cevizi miniktir. bizim cevizlerimi kocaman


Nefes Almakta Zor Gelecek Miydi Birgün Bana?
Tek Hayalim Hissettiğim Şu Son Nefeslerimi Seninle Alıp Vermek...
ebrarrim
basliksiz..


Turkey
1789 Cevap
Gönderim - 06/08/2006 :  22:41:43 Offline
Demeden yapamicam anlatim seklin superr...
Soruna gelince yesil cevizi daha hic gormedim...

AyKuT
SadiSt Üye


Iraq
6662 Cevap
Gönderim - 06/08/2006 :  22:45:03 Offline
alıntı:


Sizin yaylada da mı var Ben sadece bizim yaylaya özgü sanıom
Neresi ola ki bu sizin yayla? Hem sizin yaylanın cevizi miniktir. bizim cevizlerimi kocaman


falla ismini unuttum ama.. gözne yoluna deqil diqer tarafa dönüorduk
ya bis kcükkene kendimis byük agac diktrmiştik bahcemise
kocaman kocaman oluo bisimkiside


The World Is Mine!
Kül Kedisi
Uzaklarda/Ötelerde


Yemen
24459 Cevap
Gönderim - 06/08/2006 :  22:45:07 Offline
alıntı:

ben yaş fındığı severim ve bu aralar tam yaş zamanları bol bol yedim,dişimle kırıp tırnagımlada iç zarını tırtıklayıp afıyetle yedim


ben de fındık yiyom bol bol. trabzondan getirdim

ama yeşil cevizi de aynen öyle yerim


Söz bitti...
Mystic Coyote
Peri Padişahı'nın Kızı :)


China
556 Cevap
Gönderim - 06/08/2006 :  22:48:07 Offline
alıntı:

Demeden yapamicam anlatim seklin superr...
Soruna gelince yesil cevizi daha hic gormedim...



Yalancıya bak Yukarda kocaman resmi var görmüon mu

Benim küçükken sabır diye bi güdüm yokmuş ve hep annemin çıkartmasını beklemeyip taşla kırma cesaretinde bulunmuşum. Nolmuş sonra? ellerim simsiyah ve üzerim nokta nokta tetir Hayır oda bişi diil annemden azarı yemişim


Nefes Almakta Zor Gelecek Miydi Birgün Bana?
Tek Hayalim Hissettiğim Şu Son Nefeslerimi Seninle Alıp Vermek...
CiHaN
HeRŞeYe RaĞMeN GüL'eN Üye


Turkey
11339 Cevap
Gönderim - 06/08/2006 :  22:49:41 Offline
Bu kadar eziyet çekip yiyeceğime,, Ben birisini bulup ona soydurup yani ona hazırlatıp yeriim ..
Sevenlerim sağolsuun

Yada bu kadar eziyet çekeceğime , hiç yemem daha iyi beee .


Kötümser yanlız tüneli görür, iyimser tünelin sonundaki ışığı görür.
Gerçekçi tünelle birlikte hem ışığı hem de gelecek treni görür..
SeDeF
Çirkin PeRi


Turkey
10886 Cevap
Gönderim - 06/08/2006 :  22:54:35 Offline
demeyi unuttum ben yaş ceviz görmedim bile


Güvenmek iyi bişeydir , Güvenmemek daha iyi !!!
ebrarrim
basliksiz..


Turkey
1789 Cevap
Gönderim - 06/08/2006 :  22:59:03 Offline
alıntı:

alıntı:

Demeden yapamicam anlatim seklin superr...
Soruna gelince yesil cevizi daha hic gormedim...



Yalancıya bak Yukarda kocaman resmi var görmüon mu


gormuyomkii.. resmin orda kucuk bi kutucuk var icinde carpi isareti

Mystic Coyote
Peri Padişahı'nın Kızı :)


China
556 Cevap
Gönderim - 06/08/2006 :  23:01:02 Offline
alıntı:

gormuyomkii.. resmin orda kucuk bi kutucuk var icinde carpi isareti


Hiç yapamıosan google amcaya yeşil ceviz yaz çıkar


Nefes Almakta Zor Gelecek Miydi Birgün Bana?
Tek Hayalim Hissettiğim Şu Son Nefeslerimi Seninle Alıp Vermek...
SuDeM
SoNBaHaR


Turkey
6678 Cevap
Gönderim - 06/08/2006 :  23:01:54 Offline
Mystic Coyotem bende aynen senın tarıf ettıgın sekılde yapıyorum desemde ınanma ben yesıl cevızı gorunce dayanamıyorum elımın sıyah olacagını bıle bıle bıçakla bı ordan bı burdan temızleyıp yıyorum..hıc zoruma gıtmıyor elımın batması cunku tadı bunu unutturuyo...:)))
ben bugun köye babannemı bırakmaya gıttıgımızde topladım ve oracıkta mıdeye ındırdım..:)))

sedefim kıyamam sana gonderım tatlım buradan sana sende tat tadını tabi bu teklıfım tum yesıl cevız gormeyenler ve tatmayanlar ıcın..:))(adres vermenın yasak oldugunu bılen ve uzulup arkadaslarına gonderemeyecegını bıle bıle konusan ve aglayan simile)

Düzenleyen - sudem82 Tarih: 06/08/2006 23:04:51


bu nasıl sevda öldürdü hasretten,
bir ömür geçti vazgeçmiyor aşk benden
Mystic Coyote
Peri Padişahı'nın Kızı :)


China
556 Cevap
Gönderim - 06/08/2006 :  23:03:13 Offline
alıntı:

Mystic Coyotem bende aynen senın tarıf ettıgın sekılde yapıyorum desemde ınanma ben yasıl cevızı gorunce dayanamıyorum elımın sıyah olacagını bıle bıle bırakla bı ordan bı burdan temızleyıp yıyorum..hıc zoruma gıtmıyor elımın batması cunku tadı bunu unutturuyo...:)))
ben bugun köyye babannemı bırakmaya gıttıgımızde topladım ve oracıkta mıdeye ındırdım..:)))



İyide o yeşil yerlerin acısı vuruo


Nefes Almakta Zor Gelecek Miydi Birgün Bana?
Tek Hayalim Hissettiğim Şu Son Nefeslerimi Seninle Alıp Vermek...
Bu Konu ile ilgili 2 Sayfa:
       1  |  2      Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
 
 
 


Bölüm atla:

Reklam Verin | Reklam Alın | Gizlilik Politikası | Hak ihlali Bildirimi | Site Kuralları

     Sayfa Başına Git