VazgectimSenden

Ana Sayfa

Resimler Yazılar Şiirler Videolar Hobby Astroloji Biyografi Atatürk Köşesi

Forum

Yemek Tarifleri

Avatar Arşivi

Msn ifadeleri

İsim Anlamları

Testler

Cins-i Latife

Yerli Şarkı Sözü

Yab. Şarkı Sözü

Melodi & Logo Alışveriş Webmaster Hava Durumu Sanal Doktor E-Kart Büyücülük Rüya Tabirleri Tatil Rehberi
Aşk Doktoru Sanal Çiçek Hediye Fabrikası Çocuk Bölümü Bilgi Yarışması Meslek Rehberi Downloads Flashlar Resim Yükle
Üye Ol Aktif Konular Üyeler Arama
Kullanıcı Adı:
Şifre:
Şifremi hatırla    > Giriş Yapamıyorum?
 Tüm Bölümler
 Genel & Geyik
 Sevgilim askere gidecek ne alayım
Sayfalar:
       1  |  2  |  3      Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
Yazan  
eda_gs
Yeni Üye


Turkey
29 Cevap

Gönderim - 15/01/2007 :  12:06:02 Offline  

arkadaslar askım askere gıdıcek.. ve ben onun hosuna gıdıcek bıseler yapmak ıstıorum. ama duygusallık romantıklıkle uzaktan yakından alakası olmayan ben sevmekten baska bıse yapamıorum.. o yeter demeyın ben bıseler yapmak sıtıorum ama ne ??? yada nası bısee?? hiç bi fikrim yok.. askere gıtmıs arkadaslar gıdıcek arkadaslar yada benım sevgılım gıtse söyle yapardım dıyebılcek arkadaslarr bana yardım edin!!
ayrıca arkadasın bırı bı kac ıcınde anlamlı ayrılık bekleme falan fılan sarkıları olsun dedı.. bunu yapmayıda dusunuorum ama bu yetmes. zaten yapamıorumda cunku ben ölee cok fasla sarkı bılmıorum sarkı konusundada yardımcıı olunn nolurrrrr:((( cok fasla vaktım yok:(((( acele yardımlarınısı beklıorum



kimine göre kralım, kimine göre yalanım, rahat olsun herkes ben adamına göre adamım!!


Fraygua
sipidik_sipidik _yüzen kurbaa_


Bahamas
6320 Cevap
Gönderim - 15/01/2007 :  12:10:01 Offline
Kızlarıda alın askere

Nerden geldiyse aklıma


Hiç kimse sevdama senin kadar yakışmadı ve sevdam hiç kimseyi senin kadar yaşatmadı yüreğimde...
"Sarkıların hepsi sana Duy bak ne diyor..."
SonArzum
Yeni Üye



98 Cevap
Gönderim - 15/01/2007 :  12:11:52 Offline
Benim aşkım hiç askere gitmedi ki:)))


Her kulun hakkını, bahtını şansını,
Verene bin şükür, iyi ki varsın...
AyKuT
SadiSt Üye


Iraq
6662 Cevap
Gönderim - 15/01/2007 :  12:12:56 Offline
Musa abi sen söyle :))


The World Is Mine!
Mavi Tuna
Bir Ömürlük Misafir


Korea
11725 Cevap
Gönderim - 15/01/2007 :  12:18:56 Online
Forumda Müzik başlığına bak ordan işine yarayacak bir şeyler cıkacaktır :)


Ne Okuyorum:Sıradışı Bir Ödül Töreni - Mustafa Kutlu | Ne Dinliyorum:İndila | Ne İzliyorum: Kardeş Payı
SonArzum
Yeni Üye



98 Cevap
Gönderim - 15/01/2007 :  12:19:26 Offline
Musa nın aşkı askere mi gitti ki


Her kulun hakkını, bahtını şansını,
Verene bin şükür, iyi ki varsın...
yasmin85
Evli ,Mutlu,Çocuklu


Turkey
3482 Cevap
Gönderim - 15/01/2007 :  12:19:48 Offline
alıntı:

Musa abi sen söyle :))


O kesin motorla uç der :))


Hayatıma fön çeksem düzelir mi ?
26.07.2009 Mutlu sonun başlangıcı...
ZuZu
Rüzgarda Savruk Başına Buyruk


Turkey
4201 Cevap
Gönderim - 15/01/2007 :  12:23:16 Offline
Tuğba Ekinci - O şimdi Asker şarkısı geldi benim de aklıma :)))


Ben böyle güzelim! Falan Filan..
AyKuT
SadiSt Üye


Iraq
6662 Cevap
Gönderim - 15/01/2007 :  12:24:57 Offline
alıntı:

Musa nın aşkı askere mi gitti ki


Yok musa Askere gidecek :)) canı ne istiyor söylesin diye sey etttim :)))


The World Is Mine!
SuGaRBoy1905
Başka Bişey


Turkey
3395 Cevap
Gönderim - 15/01/2007 :  12:25:36 Offline
alıntı:

Musa abi sen söyle :))

la ben gidiyorum :D
önce bitanemin yanına sonra askere

ben onu nasıl birakıpta askere gidicem asıl bana yarım edin ya


Denizden değil Karadan Yüzdürenlerin Torunu..
nihall
Kapasite Raporu


Thailand
3211 Cevap
Gönderim - 15/01/2007 :  12:28:38 Offline
allah kavuştursun valla bilmiyorum kiiii
SonArzum
Yeni Üye



98 Cevap
Gönderim - 15/01/2007 :  12:30:36 Offline
Sugarboy, herşey vatan için :))


Her kulun hakkını, bahtını şansını,
Verene bin şükür, iyi ki varsın...
eda_gs
Yeni Üye


Turkey
29 Cevap
Gönderim - 15/01/2007 :  12:33:31 Offline
hadi yaa beyler bari siz söyleyin kıs arkınız ne yapsın sterdınıssss???? :((((



kimine göre kralım, kimine göre yalanım, rahat olsun herkes ben adamına göre adamım!!
SuGaRBoy1905
Başka Bişey


Turkey
3395 Cevap
Gönderim - 15/01/2007 :  12:34:04 Offline
"herşey vatan için"

üç aylık eğitim neyimize yetmiyor 3 ay yapıp gelelim silah tutmayı öğrenmek amaç onuda biliyoruz da bakma işte...

devlete beleş işçi işte... (asker)



Denizden değil Karadan Yüzdürenlerin Torunu..
AyKuT
SadiSt Üye


Iraq
6662 Cevap
Gönderim - 15/01/2007 :  12:35:07 Offline
ayda 15 20 ytl veriolar benim bildigim musa hakklini yeme şimdi :))))


The World Is Mine!
NiNdO
Bom'Bosch' :P


Iran
6305 Cevap
Gönderim - 15/01/2007 :  12:35:09 Offline
Allah kavuştursun demekten başak bişi gelmioki aklıma:)


Ayrı gökyüzüne aynı gözle bakan bir sevdanın en yalın haliyiz.. İ.S
Bu Konu ile ilgili 3 Sayfa:
       1  |  2  |  3      Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
 
 
 


Bölüm atla:

Reklam Verin | Reklam Alın | Gizlilik Politikası | Hak ihlali Bildirimi | Site Kuralları

     Sayfa Başına Git