VazgectimSenden

Ana Sayfa

Resimler Yazılar Şiirler Hobby Astroloji Biyografi Atatürk Köşesi

Forum

Yemek Tarifleri

Avatar Arşivi

Emoji ifadeleri

İsim Anlamları

Testler

Yerli Şarkı Sözü

Yab. Şarkı Sözü

E-Kart Rüya Tabirleri Webmaster Hava Durumu Sanal Doktor Cins-i Latife Büyücülük Resim Yükle
Aşk Doktoru Sanal Çiçek Çocuk Bölümü Bilgi Yarışması Meslek Rehberi Downloads Flashlar
Üye Ol Aktif Konular Üyeler Arama

>> Üye Girişi Yap

 
 Tüm Bölümler
 Müzik
 Selim Gülgören - Cennet
 
Yazan  
Esra
Dum spiro spero


Finland
18764 Cevap

  


Hani fani bu hayat ümit bağlayamam
Olmadı diye oturup ağlayamam
Gönlü geniş olan sükûtu öğrensin
Sevgimi yok yere ele bağlayamam
Gelir mi diye hayallere sığınamam
Kemale eren kendinden versin
Sevdiğim kaç kere bilemem
Yaşadığım yok inkâr edemem
Bıktığım senle baş edemem ben
Zaman öylede geçiyor
Hayat böylede bitiyor
Bitsin umudum cennetten
Sevdiğim kaç kere bilemem
Yaşadığım yok inkar edemem
Bıktığım senle baş edemem ben
Zaman öylede geçiyor
Hayat böylede bitiyor
Bitsin umudum cennetten
Ben dalkavuk olanı hizaya getiremem
Sorma bana ben görünmezi göremem
Merak eden kendine yönelsin
Boş yere kimseyi oyalayıp üzemem
Geçici şeylere heves edip üzülemem
Fikrim hevesimi alt etsin
Sevdiğim kaç kere bilemem
Yaşadığım yok inkar edemem
Bıktığım senle baş edemem ben
Zaman öylede geçiyor
Hayat böylede bitiyor
Bitsin umudum cennetten
Sevdiğim kaç kere bilemem
Yaşadığım yok inkar edemem
Bıktığım senle baş edemem ben
Zaman öylede geçiyor
Hayat böylede bitiyor
Bitsin umudum cennetten
Ben gözü görmeyene resim gösteremem
Değerimi bilmeze değer öğretemem
O önce e haddini öğrensin

Biten sevgiye imrenip özenemem
Boş sözü duyup düstur edinemem
Neden kendine ah etsin
Bildiğim lakin söyleyemem
Gördüğüm ama izah edemem
Dünya senle baş edemem ben
Zaman öylede geçiyor
Hayat böylede bitiyor
Bitsin umudum cennetten

Sevdiğim kaç kere bilemem
Yaşadığım yok inkar edemem
Bıktığım senle baş edemem ben
Zaman öylede geçiyor
Hayat böylede bitiyor
Bitsin umudum cennetten

kaç gündür dinliyorum bence bomba olmuş :)


Dinlemek için Tıklayın



Amar es tiempo perdido, si no se es correspondido...
Arı abi
Kendi halinde Admin


Bermuda
12104 Cevap

Bir kaç kez yorum yazdıktan sonra tekrar sildim.

Yazdığım yorumların sizinle hiç alakası olmamasına rağmen, (klip ile alakalıydı) belki üzülürsünüz ihtimali ile sildim.

Konu ile ilgili yorum yapmam gerekirse; Klibi beğenmediğim için müziğe yoğunlaşamadım. Bir de klibi çeken Selim Gülgören olunca daha enteresan geldi bana.

pc0576
.


British Indian Ocean Territories
23388 Cevap

adnan oktar hocanın beni seviyorumsun güzeller güzeli diye 4 makyaj delisi dişi hocaya sordugu video kadar bunada güldüm :))
1. bunun neresi klip
2. bu kıslar danscı mı
3. bu cocuk kim şarkıcı mı
4. Esra bu ne kızım ya ne içtin sen

abi ilk kes bende yazıp yazıp sildim :D

Esra
Dum spiro spero


Finland
18764 Cevap

şarkı cok güzel sözleri tam uymuş bence :d ne klibmiş yahu desenize:d

Arı abi
Kendi halinde Admin


Bermuda
12104 Cevap

alıntı:

....ne klibmiş yahu desenize:d

Evet, biz de tam olarak onu söylüyoruz :))
klip diye (aslında ortada klip te yok ya neyse. Çocuğu paylaşamayan kızlar mı diyelim, huri mi diyelim! artık ne ise) yapılan saçma şey müziğin önüne geçmiş :)

Ve bunu sen eklediğin için en kısa zamanda yargılanacaksın

Arı abi
Kendi halinde Admin


Bermuda
12104 Cevap

Bir de cidden merak ettim.

1- Klipte ne anlatılmak istenmiş
2- Klipteki kızlar ne yapmaya çalışıyor
3- Esra, ne olur kızma :D

zynbm
. و .


Turkey
8737 Cevap

Klibi izlemedim merakta etmiyorum, bu şarkıyı bikaç gün önce birinin tavsiyesiyle dinledim. bıkana kadar dinlemekti hedefim, bıkmadım ama dinlemeyi kestim sonuç itibariyle sadece şarkıya yoğulaşıp hiçbi görüntüyle süslemediğim için ben çok begendim :D

CanimGibi
Olmadigin Her Yer Gurbet


Germany
706 Cevap

bence en iyisini yapmis klibe fazla para harcamayarak, zaten netten indiriyor herkes muzikleri pek fazla kazanci olmayacagina göre cd satislarindan en mantiklisi bu ;)
muzikte fena degil..

Esra
Dum spiro spero


Finland
18764 Cevap

Valla ben sarkıya bakıyorum arı abi.. linkteki kızları da bilemem ama kanallarda rahatca yayınlandıgına gore cokta kötu bir klib degildir :) ayrıca bundan sonra klibe degilde şarkıya yorum yazılsa daha iyi olurdu :)

Arı abi
Kendi halinde Admin


Bermuda
12104 Cevap

alıntı:

Valla ben sarkıya bakıyorum arı abi.. linkteki kızları da bilemem ama kanallarda rahatca yayınlandıgına gore cokta kötu bir klib degildir :) ayrıca bundan sonra klibe degilde şarkıya yorum yazılsa daha iyi olurdu :)

Kanalların rahatça yayınlama konusu için, ben klibi müstehcen v.s bularak eleştirmedim. (Artık müstehcenlik anlayışımızın sınırları neyse)


Dediğiniz gibi konu müzik ve müzikle ilgili yorum yapmak lazım.

Diğer konu ile ilgili de ayrı bir konu açıp orada tartışalım :))

pc0576
.


British Indian Ocean Territories
23388 Cevap

banane istediğim yorumu burda yada orda yada surada yaparım benim adım pc :P
müstehcen mi cıks sadece cıtırları fazlaca maddeselleştirmişler birazda abartı olunca sırıtmış :)
bide sen hangi kısları biliorsun söle bakem :D

Küb_raa
:)))


Turkey
187 Cevap

Ahmet Enes'den dinlenmeli bu şarkı :)))

justwitch
Masum Günahkar :)))


Turkey
4453 Cevap

ben ilk ahmet enesten dinledim vee çok beendim, zil sesi hatta şu anda telefonumda :)

selim gülgöreni radyoda duydum daha sonra, klibi hiç görmedim, yorumlardan sonra merakta etmiyorum

Ben gözü görmeyene resim gösteremem
Değerimi bilmeze değer öğretemem
O önce e haddini öğrensin

VazgectimSenden
Ne Büyük Mutluluksun Sen


Turkey
32427 Cevap

alıntı:

Bir kaç kez yorum yazdıktan sonra tekrar sildim.

Yazdığım yorumların sizinle hiç alakası olmamasına rağmen, (klip ile alakalıydı) belki üzülürsünüz ihtimali ile sildim.

Konu ile ilgili yorum yapmam gerekirse; Klibi beğenmediğim için müziğe yoğunlaşamadım. Bir de klibi çeken Selim Gülgören olunca daha enteresan geldi bana.


Hayranım sana.. Her kelimende aynı duygular mı olur :) İzleyince bende ne yazmalı ki buna diye düşünüyordum :))

Arı abi
Kendi halinde Admin


Bermuda
12104 Cevap

alıntı:

Hayranım sana.. Her kelimende aynı duygular mı olur :) İzleyince bende ne yazmalı ki buna diye düşünüyordum :))

Değil mi ya

Hatta ben o günden beri hala ne yazmam gerektiğini düşünüyorum

Son Uyku
Yeni Üye


Turkey
7 Cevap

hımmmm
   
 
 


Bölüm atla:

Reklam Verin | Reklam Alın | Gizlilik Politikası | Hak ihlali Bildirimi | Site Kuralları

     Sayfa Başına Git