VazgectimSenden

Ana Sayfa

Resimler Yazılar Şiirler Videolar Hobby Astroloji Biyografi Atatürk Köşesi

Forum

Yemek Tarifleri

Avatar Arşivi

Msn ifadeleri

İsim Anlamları

Testler

Cins-i Latife

Yerli Şarkı Sözü

Yab. Şarkı Sözü

Melodi & Logo Alışveriş Webmaster Hava Durumu Sanal Doktor E-Kart Büyücülük Rüya Tabirleri Tatil Rehberi
Aşk Doktoru Sanal Çiçek Hediye Fabrikası Çocuk Bölümü Bilgi Yarışması Meslek Rehberi Downloads Flashlar Resim Yükle
Üye Ol Aktif Konular Üyeler Arama

>> Üye Girişi Yap

 Tüm Bölümler
 Edebiyat | Sayfa : 2
 Hayata sarılmak
Sayfalar:
       1  |  2  |  3      Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
Yazan  
CiNNDyy
21/01/2011....


Turkey
3398 Cevap
Gönderim - 09/11/2010 :  10:31:29 Offline
Gerçekten çok anlamlı ve güzeldi....
willy_33
Üyecik


Turkey
433 Cevap
Gönderim - 13/11/2010 :  21:09:49 Offline
beni anlatıyor birebir. hem ünv.den mezun olalı 3 ay olmuş hem en sevdiğiniz arkadaşlarınızdan dostlarınızdan ayrılmışsınız en acısı hayatınızın en özel kişisini arkanızda bırakmışsınız.
hepsinden ötesi bi işiniz bile yok, başınız hep öncde grziyorsunuz.:(:(((


Kuşlar bile kaderle uçar...
cnsylr
candy


Central African Rep
1051 Cevap
Gönderim - 14/11/2010 :  13:33:04 Offline
anlam içinde anlam.. çok güzeldi emeğine sağlık abicim..


elfidaaa
Üyecik



138 Cevap
Gönderim - 15/11/2010 :  00:25:27 Offline
alıntı:

alıntı:

Bakarken aynadaki görüntüne bu benmiyim diye sorarsın kendine. Sahte bir tebessüm eklemeye çalışırken yüzüne, anlamsız ve ışıksız bakan gözlerinin bu tebessüme hiç uymadığını fark edersin Sahte tebessüm yerine, acı gülümsemeyi seyredersin bir müddet.

Sonra telkinler başlar. Hayır bu ben değilim. Ben bu kadar zayıf olamam...

Ayağa kalkıp dik durmalıdır.

Derin bir nefes alınmalı; hayata karşı, insanlara karşı,yaşanacaklara karşı göğüs germelidir..

Ayağa kalkabilenler, derin nefes alabilenler hayata devam edenlerdir.


ben devam edemiyorum
tutunacak tek bi daLm yok...
hani içimde inanç taşımasam bir kör kurşunLa siLerim bu hayatı,bitiririm bu canı...

ben herkese karşı sevgimi yüreğimden büyük tutmaya çaLışırken,
ben bütün daLLarımLa koskaca bi çınarken ve her daLımda bi eLin varLığını biLirken köküme geLipte bi tutam sevgi atan YOK!!!
az kaLdı sanırım devriLicek bu çınar umutLarıda tükenmeye yüz tutmuşken daha fazla direnemez ki..
herkesi severken bi sevgisizlik yumağına sarıLı oLursanız (mazaLLah) anlarsınız bu yazdıkLarımı...
sahte cennetLer kurmak, içinde mutLuLuk oyunLarı oynamak zor be...
gün geLicek bu roLde,bu oyunda biticek...
Rabbim "hayr" La sonLandırmayı nasibede...

içimi sızLattın mükemmeL oLmuş
yüreğin sevgisizLik sızısıyLa sızLamasın inş..
kaLemin susmasın yine ve yine yaz...


Seni çoook iyi anlıyorum! Bazen diyorum ki boşver onları boşver bu dünyayı sen Rabb'inin seni sevmesi için uğraş.. Sadece O sevse daha ne istersin ki.. Ama olmuyor işte insan umursamadan edemiyor..

Yazı için de çok teşekkürler.. Yüreğine dokunuyor insanın


''Seviyorum'' diye yemin edenler şimdi nerde..? Çarpıldılar mı yoksa..? :o
zmnhrsylc
Üyecik


Turkey
100 Cevap
Gönderim - 16/11/2010 :  00:49:10 Offline
ben bu yazıyı okudum ve gercekten bu dedım neden ınsan bunları yasamak zorunda ve goruyorum kı herkes ben gıbı herkes mutlu gıbı ama herkes mutsuz neden bole oluyo ya :(


“Herkes kendi geçmişini, kalbiyle bildiği bir kitabın sayfaları gibi kapalı tutar ve dostları sadece onun başlığını okuyabilir.”
tozbulutu
Yeni Üye


Turkey
7 Cevap
Gönderim - 22/04/2012 :  03:41:49 Offline
Ne mutlu ayağa kalkabilenlere :)
Harikaydı..


Stop..
The_Endlesss
''...''


Turkey
2698 Cevap
Gönderim - 26/04/2012 :  20:55:37 Offline
''Ayağa kalkabilenler, derin nefes alabilenler hayata devam edenlerdir.

Hayata devam edenlerin içerisindedir.

Diğerleri ise, kocaman dünyalarında yalnız ve aynaları ile baş başa kalanlardır.''

çok doğru...


''''...?...''''
ZuZu
Rüzgarda Savruk Başına Buyruk


Turkey
4203 Cevap
Gönderim - 08/06/2012 :  17:03:07 Offline
alıntı:

Ayağa kalkabilenler, derin nefes alabilenler hayata devam edenlerdir.

Hayata devam edenlerin içerisindedir.


ve olduğu yerde sayanlardandır. Benim gibi..


Ben böyle güzelim! Falan Filan..
BuRuK
boşverdim


Turkey
1363 Cevap
Gönderim - 09/06/2012 :  08:30:52 Offline
tam benlik bi yazı. dünümü anlatan bugünümü aydınlatan biyazı. çok güzel


ah be yâr, varlığın hüzün, yokluğun dar ağacı
mavi_arzu
şeytanın kademe atlamışı :)))


Germany
4703 Cevap
Gönderim - 09/06/2012 :  10:25:10 Offline
bi o kadar da benlik bi yazı...

ya kendimi resmen 'acıların çocuğu emrah' gibi hissediyorum ben...

emeğine sağlık arı abi


daha yaşanacak bir sürü HaYaL VAR :))
SebastıaN
.


Italy
19223 Cevap
Gönderim - 09/06/2012 :  10:35:47 Offline
alıntı:

ya kendimi resmen 'acıların çocuğu emrah' gibi hissediyorum ben...

sen iyice karmakarışık olmuşsun:)))
"acıların kadını bergen" demek istedin sanırım:)))


mavi_arzu
şeytanın kademe atlamışı :)))


Germany
4703 Cevap
Gönderim - 09/06/2012 :  10:41:46 Offline
alıntı:

sen iyice karmakarışık olmuşsun:)))
"acıların kadını bergen" demek istedin sanırım:)))


iyi de seb, ben 'acıların kadını bergen' die bi tabir ilk kez senden duyuyorum ki :))
Bi de tdk'da 'emrah = acı' şeklinde karşılık bulacaktır yakın zamanda :)))


daha yaşanacak bir sürü HaYaL VAR :))
cnsylr
candy


Central African Rep
1051 Cevap
Gönderim - 09/07/2012 :  14:02:23 Offline
işte bu kadar ... her seferinde kendime geliyorum bu yazıyı okudukça ...


Fatal_Error
Yeni Üye


Turkey
49 Cevap
Gönderim - 16/07/2012 :  13:57:21 Offline
alıntı:


Diğerleri ise, kocaman dünyalarında yalnız ve aynaları ile baş başa kalanlardır.




Aynı pamuk prensesteki kraliçenin aynasıyla baş başa kalıp güzelliğini register etmeye çalışması gibi. Aynalar yalancıdır


Git kendini çok sevdirmeden...


VazgectimSenden
Ne Büyük Mutluluksun Sen


Turkey
32063 Cevap
Gönderim - 06/01/2017 :  09:31:59 Online
Çok ama çok iyi geldi. Resmen duygularımı anlatmışsın.... :/


© 1999 VazgectimSenden All Rights Reserved.
Bu Konu ile ilgili 2 Sayfa:
       1  |  2  |  3      Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
 
 
 


Bölüm atla:

Reklam Verin | Reklam Alın | Gizlilik Politikası | Hak ihlali Bildirimi | Site Kuralları

     Sayfa Başına Git