VazgectimSenden

Ana Sayfa

Resimler Yazılar Şiirler Hobby Astroloji Biyografi Atatürk Köşesi

Forum

Yemek Tarifleri

Avatar Arşivi

Emoji ifadeleri

İsim Anlamları

Testler

Yerli Şarkı Sözü

Yab. Şarkı Sözü

E-Kart Alışveriş Webmaster Hava Durumu Sanal Doktor Cins-i Latife Büyücülük Rüya Tabirleri
Aşk Doktoru Sanal Çiçek Çocuk Bölümü Bilgi Yarışması Meslek Rehberi Downloads Flashlar Resim Yükle
Üye Ol Aktif Konular Üyeler Arama

>> Üye Girişi Yap

 Tüm Bölümler
 Oyun | Sayfa : 5
 Çiçeğimi Çok Seviyorum Bölümü Açıldı :)
Sayfalar:
   <<   2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  >>  Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
Yazan  
zynbm
. و .


Turkey
8737 Cevap

alıntı:

GSM' de bizim çiçeğimiz oldu.

sanırım merakıma yenik düşücem GSM ne olaki

zeycem
Sugar Gibi Üye :Pp



1700 Cevap

alıntı:

alıntı:

GSM' de bizim çiçeğimiz oldu.

sanırım merakıma yenik düşücem GSM ne olaki


Bizim dediğine göre yavuklusu ve lalunun isimlerinin baş harfleridir

Benim çiçeemm JemJim

hheidi
HUzUrUM :)


Germany
2767 Cevap

yalnız herkes çiçeğe bakmaktan topaklara cevap yazamıcak gibi gelio bana
LaLuna
FikiR OfiSi(:


Maldives
5495 Cevap

alıntı:

sanırım merakıma yenik düşücem GSM ne olaki

Zeycemin dediğine ek:

Sondaki "M" de soyadımız inşallah(:

€YLÜL
,


Turkey
7269 Cevap

ya benim diğer çiçeğim kendine gelemedi daha suyunu çok verdim sanırım :((

ama 2 tanesi maşallah çok sağlıklı gözüm gibi bakıyorum

körbelalımdoğuş
Üyecik


Turkey
290 Cevap

çok verdiğimiz gübreleri geri alsak olmaz mı küfür eder gibi bakıyo bana çiçek

HaYaT
dolu deli


Turkey
5721 Cevap

alıntı:

çok verdiğimiz gübreleri geri alsak olmaz mı küfür eder gibi bakıyo bana çiçek

kızdırmayın çiçekleri benim çiçeğim çok mutlu

gözüm gibi bakarım ben ona

As_Lı
'A'şık (:


Turkey
5250 Cevap

alıntı:

alıntı:

çok verdiğimiz gübreleri geri alsak olmaz mı küfür eder gibi bakıyo bana çiçek

kızdırmayın çiçekleri benim çiçeğim çok mutlu

gözüm gibi bakarım ben ona


ahahha benimki güzel bakıoo valla sevio beni yaa

ALAZIM
Deneyimli Üye


Turkey
3117 Cevap

benim çiçeğimde beni sefiyo..:):)

belki adı gelişmemiştir diye adını değiştirdim..:):)

cimbom du..:) GıDıK ..:) yaptıım.:)

€YLÜL
,


Turkey
7269 Cevap

hahah alazım ya bencede gelişmemiş adı hep yerinde sayıyor cinküm cincon :)))
zeycem
Sugar Gibi Üye :Pp



1700 Cevap

alıntı:

belki adı gelişmemiştir diye adını değiştirdim..:):)

Senin gibi Cimbom lu olmaz olsun püüü

ALAZIM
Deneyimli Üye


Turkey
3117 Cevap

alıntı:

hahah alazım ya bencede gelişmemiş adı hep yerinde sayıyor cinküm cincon :)))

elülüüm...

canım o adı taşıyamadı benim çiçeğim ona ağır geldi adı, okadar asil bi takım çünküm..

bende daha hafif bi isim koyaym dedim..

pretty woman
Üyecik


Turkey
271 Cevap

yaa ben bu çiçekcazımı nasıl mutlu edicem zaten mutsuzluk aldı başını gidiyo..
KonyaliKiZZ
'M'utluluk :)


Belgium
20478 Cevap

çiçegimin adini vuslatkoydum utanmadan siritiyor bana

VazgectimSenden
Ne Büyük Mutluluksun Sen


Turkey
32380 Cevap

alıntı:

yaa ben bu çiçekcazımı nasıl mutlu edicem zaten mutsuzluk aldı başını gidiyo..

su ve gübre vererek ama çok vermicen :) O değerler 100 ü geçmicek.. Şu çiçeğin yüzü bi kereceik gülsün artık yahu :/

Bu Konu ile ilgili 82 Sayfa:
   <<   2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  >>  Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
 
 
 


Bölüm atla:

Reklam Verin | Reklam Alın | Gizlilik Politikası | Hak ihlali Bildirimi | Site Kuralları

     Sayfa Başına Git