VazgectimSenden

Ana Sayfa

Resimler Yazılar Şiirler Hobby Astroloji Biyografi Atatürk Köşesi

Forum

Yemek Tarifleri

Avatar Arşivi

Emoji ifadeleri

İsim Anlamları

Testler

Yerli Şarkı Sözü

Yab. Şarkı Sözü

E-Kart Rüya Tabirleri Webmaster Hava Durumu Sanal Doktor Cins-i Latife Büyücülük Resim Yükle
Aşk Doktoru Sanal Çiçek Çocuk Bölümü Bilgi Yarışması Meslek Rehberi Downloads Flashlar
Üye Ol Aktif Konular Üyeler Arama

>> Üye Girişi Yap

 Tüm Bölümler
 Genel & Geyik | Sayfa : 3
 10-9-8-7... 7...7... veeee 2007
Sayfalar:
       1  |  2  |  3      Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
Yazan  
BuSRa
Aşk'sın SeN,Cansın SEN!


Turkey
15047 Cevap

vallahi bılıyodum böyle diiiceıni :)))
lafın gelişi öle dedım aykut bn üye olalı desem daha doru olur tabi :)))

KarpuZ
eskilerden kalan üye


Turkey
2284 Cevap

yok yok geçirmişti büşş ooo ne konular geyik yapılırdı beaahhh canım adminlerimin sabırlarını ölçerdik resmen =))

AyKuT
Zerdüşt


Turkey
6662 Cevap

alıntı:

vallahi bılıyodum böyle diiiceıni :)))

müneccim misin yavrum sen ?

BuSRa
Aşk'sın SeN,Cansın SEN!


Turkey
15047 Cevap

tahmın edebılıyorum karpuz :))
aykut sus sen :)))

tpolat
Tarifi Mi Olur Hüznün..


Turkey
8311 Cevap

Karpuzcum nerelerdesin sen özlettin kendini...

BishoP
MegoLamaN Üye


Canada
4456 Cevap

ne iddişiyonuz la siz yine :D bayram bayram

KarpuZ
eskilerden kalan üye


Turkey
2284 Cevap

di mi taner abim yaa walla yök vurdu beni... ben de sizi özlüyoruum ahh ahhh okuyom da sizi yazamıyom pek... ee arada bi konu filen açıyom ölmedim hala yaşıom gibisinden ;)

di mi ama bishop bayram bayram aaa olmass kii :P

KarpuZ
eskilerden kalan üye


Turkey
2284 Cevap

alıntı:

Ahanda ben konuyu açana kadar girerikheralde galiba sanırsam 2007'ye

Sitedaşlarım canlarım seviyorum sizii... İlk 2007 geyik topiki benden olsun istedim =)

Geyik yapabilecek kadar mutlu mesut nice 2007lere,hatta 2008lere, 2009lara... 2019lara...


2019dan selamlar

Ömür_Törpüsü
Üyecik


Turkey
183 Cevap

alıntı:

alıntı:

Ahanda ben konuyu açana kadar girerikheralde galiba sanırsam 2007'ye

Sitedaşlarım canlarım seviyorum sizii... İlk 2007 geyik topiki benden olsun istedim =)

Geyik yapabilecek kadar mutlu mesut nice 2007lere,hatta 2008lere, 2009lara... 2019lara...


2019dan selamlar



Hala yaşıyor olmamız ne güzel :))

pc0576
.


British Indian Ocean Territories
23396 Cevap

alıntı:

alıntı:

alıntı:

Ahanda ben konuyu açana kadar girerikheralde galiba sanırsam 2007'ye

Sitedaşlarım canlarım seviyorum sizii... İlk 2007 geyik topiki benden olsun istedim =)

Geyik yapabilecek kadar mutlu mesut nice 2007lere,hatta 2008lere, 2009lara... 2019lara...


2019dan selamlar



Hala yaşıyor olmamız ne güzel :))


tmm biraz olgunlaşıp kaz ayakları ile kanka olmuuş olabiliriz ama yaşıyoruz tabikide

KarpuZ
eskilerden kalan üye


Turkey
2284 Cevap

alıntı:

alıntı:

alıntı:

alıntı:

Ahanda ben konuyu açana kadar girerikheralde galiba sanırsam 2007'ye

Sitedaşlarım canlarım seviyorum sizii... İlk 2007 geyik topiki benden olsun istedim =)

Geyik yapabilecek kadar mutlu mesut nice 2007lere,hatta 2008lere, 2009lara... 2019lara...


2019dan selamlar



Hala yaşıyor olmamız ne güzel :))


tmm biraz olgunlaşıp kaz ayakları ile kanka olmuuş olabiliriz ama yaşıyoruz tabikide

En iyi kırışıklık kremi önerilerini hangi sayfaya yazıyoruz?

pc0576
.


British Indian Ocean Territories
23396 Cevap

alıntı:

alıntı:

alıntı:

alıntı:

alıntı:

Ahanda ben konuyu açana kadar girerikheralde galiba sanırsam 2007'ye

Sitedaşlarım canlarım seviyorum sizii... İlk 2007 geyik topiki benden olsun istedim =)

Geyik yapabilecek kadar mutlu mesut nice 2007lere,hatta 2008lere, 2009lara... 2019lara...


2019dan selamlar



Hala yaşıyor olmamız ne güzel :))


tmm biraz olgunlaşıp kaz ayakları ile kanka olmuuş olabiliriz ama yaşıyoruz tabikide

En iyi kırışıklık kremi önerilerini hangi sayfaya yazıyoruz?


özele gel özele :DD
seni gidi gezginci ufaklık seni

Bu Konu ile ilgili 3 Sayfa:
       1  |  2  |  3      Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
 
 
 


Bölüm atla:

Reklam Verin | Reklam Alın | Gizlilik Politikası | Hak ihlali Bildirimi | Site Kuralları

     Sayfa Başına Git